2011-03-12, 15:47
Bannlyst
Jag menar om de nu tycker det är skönt så vad är problemet? Ingen hindrar ju er från att knulla samma blondin nästa dag eller för all del knulla med negern om ni är lagda åt det hållet. Hur kan man känna sorg över andras glädje? Vad gör det er liksom? Skulle ert liv verkligen bli bättre av att bleka tjejer får mindre afrikansk falukorv?

Jag tycker snarare att det är positivt om fler blandar sig. Idag lever vi ju i ett segregerat samhälle och många vita tjejer är inte ett dugg intresserade av internationell solidaritet när det kommer till sängkammaren. De kan sitta och trycka på "vi gillar olika" tillsammans med Jan Helin men sen går de hem och har jämställt vaniljesex med sin bleka pojkvän. Så vill vi väl inte ha det? Det är ju hyckleri!

Jag får nästan lite obehagskänslor när jag tänker på hur svenska tjejer beter sig i vissa miljöer. De undviker invandrarkillar och framför allt negrer. Trots att nästan samtliga tjejer som man träffat går omkring och rapar upp "jag är inte rasist" som ett envetet mantra, så har de ändå detta som någon slags kollektivt psykos: att nobba den mörke mannen.

Om då någon enstaka blondin går emot den här onödiga hycklerilinjen och faktiskt idkar sexuell njutnig med en kåt neger som inte vill något hellre än att ge henne njutning. Alltså istället för att bara ge multikulturen en läpparnas bekännelse - varför ska då svenska män klaga över detta? Det är ju trots allt blodinens egna och högst medvetna val. Ett val som står väl i samklang med vad de flesta ändå säger sig bekänna sig till, d.v.s. antirasism.

Hur känner ni spontant inför den här bilden?
http://i901.photobucket.com/albums/ac214/jcb216/bf2765323ede9ea6b3446d42654ded96_we.jpg

Jag blir glad för hela bilden uttrycker ju glädje och njutning. Från ord till handling liksom!
Citera
2011-03-12, 15:58
Medlem
Richard.Dybecks avatar
Jag tycker att du ska flytta till förslagsvis Brasilien om du nu är så förtjust i rasblandning.

Turligt nog är det (iaf bland mina bekanta) 99% av fallen dom dummaste tjejerna som väljer partner av annan härkomst, så det blir iaf någon slags självsanering av dumma gener
Citera
2011-03-12, 16:00
Medlem
xqists avatar
Tjejer gör väl som dom vill i ett demokratiskt samhälle så för mig spelar det ingen roll, tjejer tänker nog mer på omgivningen vad "alla" andra skall tycka och tänka om man blir tillsamman med en neger.
Vissa gillar choklad o vissa gillar vanilj simple as that
Citera
2011-03-12, 16:06
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Svarta tillhör ju oftast inte den bästa av socialgrupper... Lite som att ha sex med en pundare eller A-lagare.
Kan det inte vara det?
Det beror väl på vilken neger hon har sex med? Det finns ju undantag från den typiske kat-tuggande/haschrökande magra somaliern med gula och skeva tänder.
Men jag håller med, om A-lagaren/pundaren/negern och hon har trevligt så låt de leka.
Citera
2011-03-12, 16:09
Medlem
deadsets avatar
Det som stör mig är att det har blivit en stereotyp. Ju snyggare tjej, ju mörkare pojkvän. Typ.

Om du ser en riktigt snygg, uppiffad, sminkad brud med kort kjol som luktar gott - då kan du ge dig fan på att hon är tillsammans med en arab eller en neger. Det är inget jag säger för att vara rasistisk på något sätt, det är något jag säger för att jag har observerat detta fenomen under hela mitt vuxna liv. Det slår liksom aldrig fel.
Citera
2011-03-12, 16:15
Medlem
brum brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg

Du är så fruktansvärt fixerad vid just sex, och framför allt sex mellan svenska kvinnor och svarta. Vart kommer din fetisch ifrån? Du kommer med diverse trådar om sex här hela tiden tycker jag. Har du inget annat att tala om när det gäller invandrar debatten?

Finns några andra politiska åsikter hos kappvändaren Leo Sundberg?

On-topic. Jag tycker svenska kvinnor ska få välja vem de vill ha sex med, varken jag eller du har något med den att göra. Jag är övertygad om att äkta kärlek kan uppstå mellan vem som helst. Däremot är jag rädd att just attraktionen till svarta är nog mer något skapat av MTV mer än det är äkta. Tänker man på det så utan svenska välfärdsmodellen skulle de svenska negrerna ratas direkt av kvinnorna. För utan det övriga samhällets stöd skulle de tänka efter en extra gång innan de hade sex med dem och riskerade att bli gravida.
Citera
2011-03-12, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brum brum
Du är så fruktansvärt fixerad vid just sex, och framför allt sex mellan svenska kvinnor och svarta. Vart kommer din fetisch ifrån? Du kommer med diverse trådar om sex här hela tiden tycker jag. Har du inget annat att tala om när det gäller invandrar debatten?

On-topic. Jag tycker svenska kvinnor ska få välja vem de vill ha sex med, varken jag eller du har något med den att göra. Jag är övertygad om att äkta kärlek kan uppstå mellan vem som helst. Däremot är jag rädd att just attraktionen till svarta är nog mer något skapat av MTV mer än det är äkta. Tänker man på det så utan svenska välfärdsmodellen skulle de svenska negrerna ratas direkt av kvinnorna. För utan det övriga samhällets stöd skulle de tänka efter en extra gång innan de hade sex med dem och riskerade att bli gravida.

Leo fick ju lite turkfitta och ändrade sig från att ha varit inbiten pseudonazist till att bli världens negerknullförespråkare och islamvurmare. Denna schizofreni har vi redan stött på flera gånger, såväl IRL som här på FB. Är det inte Leo så är det Tonaldin eller ursäkta Trollnaldin. Båda inbitina interracialporrfantaster när de inte är upptagna med att heila i sovrummet. Fast Leo verkar ha utvecklat ett annat tänk.
Senast redigerad av Cartagena 2011-03-12 kl. 16:23.
Citera
2011-03-12, 16:22
Medlem
NS_14s avatar
Om jag förstår dig rätt så är det rasism att inte ligga med negrer?
Citera
2011-03-12, 16:28
Medlem
En kvinna som ligger med en neger har begått något riktigt grovt brott, det är dock en oskriven lag, men hon har svikit sin ras. En sådan kvinna är inte värd något, hon har självmant gått över till främlingarna och ska inte få någon sympati. En viss del av mig tycker dock synd om henne, som sjunkit så lågt, vad tänker en sådan med? Dock så känner resten av mig enbart förakt.
Citera
2011-03-12, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
En kvinna som ligger med en neger har begått något riktigt grovt brott, det är dock en oskriven lag, men hon har svikit sin ras. En sådan kvinna är inte värd något, hon har självmant gått över till främlingarna och ska inte få någon sympati. En viss del av mig tycker dock synd om henne, som sjunkit så lågt, vad tänker en sådan med? Dock så känner resten av mig enbart förakt.

Hon kommer att stötas ut. Det är naturligt! Fåglar gör så med sina ägg och ungar om en människa rört vid dem t ex. Det är natruligt och bara bra att stöta ut art/rasblandare. Det är sunt förnuft helt enkelt baserat på instinkt och överlevandsmekanism att ge sina egna de bästa genetiska förutsättningarna.

Leo är gravt sexeullt peverterad helt enkelt. Hans åsikter korreleras utifrån vilken fitta han får. Primitivt och direkt patetiskt.
Citera
2011-03-12, 16:35
Medlem
brum brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Leo fick ju lite turkfitta och ändrade sig från att ha varit inbiten pseudonazist till att bli världens negerknullförespråkare och islamvurmare. Denna schizofreni har vi redan stött på flera gånger, såväl IRL som här på FB. Är det inte Leo så är det Tonaldin eller ursäkta Trollnaldin. Båda inbitina interracialporrfantaster när de inte är upptagna med att heila i sovrummet. Fast Leo verkar ha utvecklat ett annat tänk.

Men det är det jag är så konfunderad över. Jag fattar inte hur svårt det kan vara att skilja på sitt sex/kärleksliv och vad som är bra i det stora hela för svenskarna. Jag fattar inte den här "om jag gillar en måste jag givetvis gilla alla mentaliteten".

Nu är det väl inte så sjysst att tala om han när han inte kan försvara sig själv, men Tonaldin har ju några skruvade sadistiska fantasier han. Det kan man lugnt konstatera.
Citera
2011-03-12, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richard.Dybeck
Jag tycker att du ska flytta till förslagsvis Brasilien om du nu är så förtjust i rasblandning.

Turligt nog är det (iaf bland mina bekanta) 99% av fallen dom dummaste tjejerna som väljer partner av annan härkomst, så det blir iaf någon slags självsanering av dumma gener
Varför flytta till Brasilien? Ska alla som rasblandar flytta till Brasilien? Enligt vilken logik då?

Sen vet jag inte om de tjejer som ligger med negrer är dumma. Har du IQ-testat dom eller hur vet du det?
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det som stör mig är att det har blivit en stereotyp. Ju snyggare tjej, ju mörkare pojkvän. Typ.

Om du ser en riktigt snygg, uppiffad, sminkad brud med kort kjol som luktar gott - då kan du ge dig fan på att hon är tillsammans med en arab eller en neger. Det är inget jag säger för att vara rasistisk på något sätt, det är något jag säger för att jag har observerat detta fenomen under hela mitt vuxna liv. Det slår liksom aldrig fel.
Var någonstans hittar du dessa? De enda svenska tjejerna jag har sett med en neger är antingen gamla eller feta. Fattar inte vad negrerna ser hos dem men som jag sagt innan - bara de är lyckliga och njuter så stör det fan inte mig.
Citat:
Ursprungligen postat av brum brum

Alltså sex är ju faktiskt viktigt, en mycket viktig del av våra liv, det vet ju alla. Sen att jag är intresserad av det här med svensk kvinna och mörk man är mest för att det väcker så mycket starka känslor. Exempelvis varför blev det ett sånt liv när Joanna Rytel sa att hon ville att alla vita killar skulle runka? Ingen tar ju henne på allvar.

Ingen blir ju förargad över att tjocka Conny vill knulla en negress. Ingen skriver långa tirader om att feminina Albin på Nordea importerar en thaikvinna. Om hunken Johan lyckas dunka på en arabtjej och spruta sin sperma i hennes fitta är det ingen som gapar om rasblandning.

Jag tycker det är lite konstigt att man då inte visar samma tolerans för svenka blondiner som också vill testa lite olika exotiska saker på smörgåsbordet. Varför kan inte alla bara få knulla och vara glada?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in