2011-03-12, 15:44
Medlem
Jag har alltid varit ett fan av Pucko och särskilt den i glasflaska. Jag var väldigt skeptisk mot ICA:s chokladmjölk när jag såg den bland hyllorna. Tillslut bestämde jag mig för att köpa den och den överraskade verkligen min tunga och var så grymt god att jag drack ur hela paketet och for och köpte fem paket till! Nu har det gått några dagar och suget efter ICA:s chokladmjölk bara ökar. Personligen tycker jag seriöst den är godare än Pucko. Den är mer chokladig och sötare på något sätt. Rekommenderas att testa. Vad tycker ni?
Citera
2011-03-12, 15:47
Medlem
Såg den i kylen på Ica häromdagen när jag var iväg och handlade, men beslöt mig för att inte köpa den. Fick för mig på något sätt att den skulle smaka konstigt, lite som Oboy (jag avskyr oboy) och inte alls så som Pucko, då även jag är ett stort fan av den otroligt goda chokladmjölken. Men nu när jag hör någon annan som gillar Pucko tycker denna är godare så ska jag köpa den så fort jag är iväg och handlar nästa gång!
Citera
2011-03-12, 15:48
Medlem
Sopels avatar
Den är riktigt god Finns egentligen ingen chokladmjölk jag har provat som jag inte tyckte om, alla smakar likadant i stort sett. Har du smakat puckon med extra kakao eller vad det nu är?
Citera
2011-03-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smackdown
Såg den i kylen på Ica häromdagen när jag var iväg och handlade, men beslöt mig för att inte köpa den. Fick för mig på något sätt att den skulle smaka konstigt, lite som Oboy (jag avskyr oboy) och inte alls så som Pucko, då även jag är ett stort fan av den otroligt goda chokladmjölken. Men nu när jag hör någon annan som gillar Pucko tycker denna är godare så ska jag köpa den så fort jag är iväg och handlar nästa gång!

Det är ju som sagt min personliga åsikt. Helt klart värd att testa! Hoppas du tycker om den lika mycket som jag gör!

Citat:
Ursprungligen postat av Sopel
Den är riktigt god Finns egentligen ingen chokladmjölk jag har provat som jag inte tyckte om, alla smakar likadant i stort sett. Har du smakat puckon med extra kakao eller vad det nu är?

Pucko med extra kakao är en riktig höjdare den också.
Citera
2011-03-12, 15:59
Medlem
Jorups avatar
Smakade den för någon dag sedan. Tyckte den var riktigt smaskens, dock är Pucko fortfarande favoriten!
Gillar den krämiga smaken i Pucko...
Citera
2011-03-13, 13:07
Medlem
Icas har jag missat,men pucko på tetra går bort,den smakar inte ens pucko för fan.
Däremot så brukar jag köpa chokladmjölken på lidl dom få gånger jag är där.
Citera
2011-03-14, 13:10
Medlem
TheGrims avatar
Mycket god chokladdryck!

Pucko med extra kakao är riktigt god den med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in