Jag är säkert inte ensam om att verkligen hata facebook och vad den hemsidan har gjort med människors kommunikation, finns verkligen ingen som nuförtiden kan bjuda in nån till en fest genom att säga det till personen, utan allt sker nu bara genom facebook.
Jag har bojkottat facebook i snart 3 år nu, i början endast pga att dom äger rättigheterna till alla ens bilder man lägger upp (vet ej om det är så fortfarande) men det gick sedan över till att bojkotta sidan endast för att jag stör mig så totalt på att människors kommunikation om tex inbjudningar osv minskat till nästan noll och bara sker via facebook.
I och med att facebook skapades så har säkerligen mer än 80% av mina polare på msn slutat använda msn helt och hållet, säg att jag hade 20 st som jag pratade med regelbundet på msn innan facebook, nu är det kanske max 3 stycken som är inne regelbundet och enligt dom snackar dom nästan bara med mig eftersom ingen annan är inloggad.
Så min fråga är, om facebook skulle läggas ner nu av någon anledning och ingen ny liknande sida skulle skapas, skulle folk börja använda msn igen och faktiskt börja prata med varandra när man träffas?
Långt inlägg för en liten fråga jag vet och är kanske en konstig fråga men bara nåt jag funderade på