Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-11, 18:42
Medlem
EjjaPejjas avatar
Jag fattar inte vad jag posta detta, men dethär blir säkert bra...

Asså jag är sjuk rädda tt jorden ska gå under, jag menar, men jordbävningar, massfågeldöd och sån skit.
Sen närmar sig 2012 och för mig är det hysteriskt läskigt.
Ni som minns Cern-projektet, det där med atomerna och det svarta hålet, när det var grät jag skitmycket av rädsla.
2012 kommer göra mig hysterisk.
Någon som är likadan?
Citera
2011-03-11, 18:47
Medlem
htebacinoms avatar
Sluta löjla dig och var en man (förrutsatt att du inte är kvinna)! Om du faktiskt läste runt lite om kalendrar så skulle du haja att det är jobbigt att göra sådana utan alltför mycket huvudbry, speciellt väldigt långa sådana! Blir du lika rädd varje nyår?

Kanske inte är den mest pedagogiska personen på fb, men skärp dig!
Citera
2011-03-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom
Sluta löjla dig och var en man (förrutsatt att du inte är kvinna)! Om du faktiskt läste runt lite om kalendrar så skulle du haja att det är jobbigt att göra sådana utan alltför mycket huvudbry, speciellt väldigt långa sådana! Blir du lika rädd varje nyår?

Skulle nog säga samma sak jag med.

Men jag känner lukten av troll, första inlägget och ett ganska tramsigt sådant.
Citera
2011-03-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom

Wow. Och då menar jag inte world of warcraft utan

Anyway.

Visst har man haft lite tankar kring det där men detta är inget som går att påverka. Jag menar vad kan du göra? Om det händer, det händer. Oroa dig för något mer realistiskt är mitt tips.
Citera
2011-03-11, 18:54
Medlem
Nej, du behöver lugna ner dig. Jorden kommer inte gå under.
Citera
2011-03-11, 18:57
Bannlyst
Jorden har funnits i flera miljarder år och kommer inte gå under på ett bra tag, minst ett år kvar. Haha nä men jorden går inte under på ett jävla bra tag, var inte rädd du.
Citera
2011-03-11, 18:58
Medlem
everythingiss avatar
Bara det går snabbt och smärtfritt, och att all dör samtidigt.....
Citera
2011-03-11, 19:08
Medlem
Tror du även att jorden går under efter 31:a december i din almanacka?
Citera
2011-03-11, 20:42
Medlem
Alltså, du vet att du kommer att dö en dag va? Du vet att du kan dö varje dag i trafiken, speciellt när det är halt på vägarna? Att det finns massor av skumma sjukdomar etc? Känns som att det är dags att släppa sargen och acceptera din bräcklighet och att vi alla är offer för den grymma slumpen.
Om jorden går under 2012 kommer jag säga "well fuck me galenpannorna fick rätt..." det sista jag gör. Ja förutsatt att jag ens hinner märka något då.
Citera
2011-04-26, 20:02
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliasAndersson
Nej, du behöver lugna ner dig. Jorden kommer inte gå under.

Vad vet du om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in