Hej, nu är det så att jag har lyckats med något jag inte borde det jag gjorde var att jag hade en bild som jag valde att jag skulle öppna med Windows photo Viewer och då blev det så att varenda genväg började öppnas med Windows Photo Viewer och om jag ändrar till.ex till Notepad alla genvägar öppnas med Notepad men alla program funkar perfekt annars för om jag går till grund mappen och öppnar där så går det när jag letade i hela genvägen så är det nåt .ink som det verkar vara fel på för om jag uppnar samma på mina andra datorer så står det okänt program på den som .ink ska öppnas med är det någon som vet vad det okända programmet på .ink ska vara ja har Win 7 ultimate (eng) installerat på datorn
Har själv råkat ut för en liknande sak en gång i tiden och man vill bara slänga in dumburken i en vulkan så man slipper se skiten. För mig hände det med textdokument. jag gjorde så att jag körde systemåterställning. detta fungerade inte så jag flyttade textdokument filen till skrivbordet (bort från windows mappen och sparade även en kopia på usb..) så fungerade inte textdokument över huvud taget sedan startade jag om datorn och körde systemåterställning igen sen lägga tillbaka textdokument filen i windows igen. Då fungerade allt som vanligt igen. Det finns säkert enklare sätt eller så kanske det inte fungerar för dig men du kan ju prova
Har själv råkat ut för en liknande sak en gång i tiden och man vill bara slänga in dumburken i en vulkan så man slipper se skiten. För mig hände det med textdokument. jag gjorde så att jag körde systemåterställning. detta fungerade inte så jag flyttade textdokument filen till skrivbordet (bort från windows mappen och sparade även en kopia på usb..) så fungerade inte textdokument över huvud taget sedan startade jag om datorn och körde systemåterställning igen sen lägga tillbaka textdokument filen i windows igen. Då fungerade allt som vanligt igen. Det finns säkert enklare sätt eller så kanske det inte fungerar för dig men du kan ju prova
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!