2026-09-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steniglashus
Nu är det så mycket om detta med Ulf Kristersson och att han är bög i olika sociala medier där flertalet användare på olika sätt bekräftar informationen. Har själv hört för någon månad sen, ungefär samma sak från bögsfären i Sthlm med några namngivna både öppna homosexuella män samt såna som inte kommit ut. Dock raderas ju trådar i skvallergrupperna av förståeliga skäl med tanke på ryktesspridning inför val osv.

Jag tänker mest att om det stämmer så är det sjukt sorgligt att man som företrädare av ett parti tillika vår statsminister inte vill gå ut med den typen av uppgift till allmänheten. Man får vara både flersam och ha vilken sexuell läggning man vill, men att dölja det är ju snarare det som i mina ögon är förtroendeskadligt. Om de som leder Sverige inte kan leva öppet pga karriärsskadande så hur sjutton ska vanliga medborgare våga.

Alla med en IQ över 80 fattar att han är gay och har varit det i en evighet.

Kolla hans utstrålning. Varit cheerleader... gift med en prästinna eller fan hon är (liknar en karl), 3 barn, alla adopterade.

Hört från många att han har/har haft en affär med Er*k G*lli.

Men ja, töntigt att inte bara stå för att vara gay. Vi bor i Sverige, inte Uganda liksom.
Citera
2026-09-09, 11:45
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Alla med en IQ över 80 fattar att han är gay och har varit det i en evighet.

Kolla hans utstrålning. Varit cheerleader... gift med en prästinna eller fan hon är (liknar en karl), 3 barn, alla adopterade.

Hört från många att han har/har haft en affär med Er*k G*lli.

Men ja, töntigt att inte bara stå för att vara gay. Vi bor i Sverige, inte Uganda liksom.
Bullshit
Citera
2026-09-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Bullshit

Mycket möjligt. Har dock hört detta från flera olika personer som rör sig i dom kretsarna. Kanske bara är ett rykte.

Att han är gay känns dock uppenbart.
Citera
2026-09-09, 13:16
Medlem
Hardstekts avatar
Kanske låter lite knäppt. Men typ alla gay män jag känner/har träffat i verkligheten och alla man ser på tv har läppar som är så att säga lätt nariga men samtidigt väldigt baddade med feta krämer eller det kanske är vasselin. Inte vet jag.

https://www.google.com/search?sca_esv=d984d7958a06e961&udm=2&fbs=ABfTbFUy xjQn9bne4DuflY2dNqqKpciNlO8bVadYkcA6KsHR4NA51uO4RF 4SaCUtNEQz200qWN6xKXPtfx0mhHfUsOrdl_dM Fw8X1Mq0X6RJesdybCWD2lZVQfpLqMgUl3MRWxY2xy2iug8c8Z vm0HsCkGyu-lt_qre_VIk-9bUI0KkFRKpXPovCV2syH1mhH-SH 52CZsr-N&q=ulf+kristersson+gay&sa=X&ved=2ahUKEwiLjMWCr-GWAxVZGhAIHYs2OCcQtKgLegQIGRAB&biw=1280&bih=637&dp r=1.5#sv=CAMSURoyKhBlLWYyalkzcF9KazB1cU5NMg5mMmpZM 3BfSmswdXFOTToOS0tEMzJDVnJnaVI1Tk0gBCoXCgFzEhBlL WYyalkzcF9KazB1cU5NGAEwARgHIPzAq9cMSggQARgBIAEoAQ
Citera
2026-09-09, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Kanske låter lite knäppt. Men typ alla gay män jag känner/har träffat i verkligheten och alla man ser på tv har läppar som är så att säga lätt nariga men samtidigt väldigt baddade med feta krämer eller det kanske är vasselin. Inte vet jag.

https://www.google.com/search?sca_esv=d984d7958a06e961&udm=2&fbs=ABfTbFUy xjQn9bne4DuflY2dNqqKpciNlO8bVadYkcA6KsHR4NA51uO4RF 4SaCUtNEQz200qWN6xKXPtfx0mhHfUsOrdl_dM Fw8X1Mq0X6RJesdybCWD2lZVQfpLqMgUl3MRWxY2xy2iug8c8Z vm0HsCkGyu-lt_qre_VIk-9bUI0KkFRKpXPovCV2syH1mhH-SH 52CZsr-N&q=ulf+kristersson+gay&sa=X&ved=2ahUKEwiLjMWCr-GWAxVZGhAIHYs2OCcQtKgLegQIGRAB&biw=1280&bih=637&dp r=1.5#sv=CAMSURoyKhBlLWYyalkzcF9KazB1cU5NMg5mMmpZM 3BfSmswdXFOTToOS0tEMzJDVnJnaVI1Tk0gBCoXCgFzEhBlL WYyalkzcF9KazB1cU5NGAEwARgHIPzAq9cMSggQARgBIAEoAQ
Hahahahaha, tänk om du upptäckt gay-markören nummer 1?
Citera
2026-09-09, 15:12
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt

Gud så idiotiskt
Citera
2026-09-17, 14:19
Medlem
oligarkss avatar
Jaha .. Tuff-Ulf kastar in handduken.
Nåja, var väl väntat vid valförlust ....

https://www.instagram.com/kristerssonulf/
Citera
2026-09-17, 15:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Mycket möjligt. Har dock hört detta från flera olika personer som rör sig i dom kretsarna. Kanske bara är ett rykte.

Att han är gay känns dock uppenbart.
Såg ett klipp på Insta med Magnus Betner. Han inledde med "Visste ni att Uffe har en liten bög som bor på hans tomt?" Sedan följer en rolig roastning av Uffes sexliv. Men det är tydligen en sanning att Uffe har ett Attefallshus på sin tomt som hyrs av en homosexuell man. Himla praktiskt tyckte Magnus. Fast erkände att han inte hade en aning om ifall han faktiskt också var liten. Han bara tyckte det verkade mest rimligt.
Citera
2026-09-17, 18:48
Medlem
israelisinnocents avatar
Var ska han jobba nu, colgate?

fanns det inte en tråd om hans attefallshus?
Citera
2026-09-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Såg ett klipp på Insta med Magnus Betner. Han inledde med "Visste ni att Uffe har en liten bög som bor på hans tomt?" Sedan följer en rolig roastning av Uffes sexliv. Men det är tydligen en sanning att Uffe har ett Attefallshus på sin tomt som hyrs av en homosexuell man. Himla praktiskt tyckte Magnus. Fast erkände att han inte hade en aning om ifall han faktiskt också var liten. Han bara tyckte det verkade mest rimligt.

Det mest intressanta är ifall mannen i attefallshuset betalar hyran in natura.
Citera
2026-09-17, 21:54
Medlem
oligarkss avatar
Ulf Kristersson är nu i Riga.

(Aftonbladet och Expressen)
Citat:
M-ledarens presschef Hanna Strömberg
uppger att Kristersson ska ”hälsa på sin
dotter som pluggar där”.
Senast redigerad av oligarks 2026-09-17 kl. 22:00.
Citera
2026-09-19, 00:50
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Det mest intressanta är ifall mannen i attefallshuset betalar hyran in natura.

Jag är helt övertygad om att det är Ulfs "boyfriend". Någonstans får man ändå lite respekt för media som inte nämner Ulfs läggning. Det har inget nyhetsvärde men någon gång tror jag han kommer ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in