Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Tydligen säljer Ulf nu sin lyxvilla.
Hur har man råd med en sådant hus som politiker? Arbetet osäkert, lönen 125 till 200 i månaden.
O att han väljer att sälja nu. Är det för att han vet hur den framtida ekonomin kommer se ut?
Varför han säljer? Barnen stora, hustrun köpt herrgård och kanske framförallt säger ryktet att granntomten ska bebyggas med höghus. Jag tror inte att han vill ha människor som tittar in i hans fönster från sina balkonger.
Huset på andra sidan den tomma tomten såldes för några månader sedan