2011-03-10, 21:47
Medlem
kravitzzzs avatar
Ska resa med Morbror, mamma och moster till Barcelona i 4 dagar, tnkte packa lite light, vad r det enda man behver? Kamera och data ska jag ha med iallafall. Telefon behvs vl inte? eller?
Citera
2011-03-10, 21:48
Bannlyst
Kamera, mobil tandborste och kanske lite klder?
Citera
2011-03-10, 21:56
Medlem
moosewings avatar
Ja kamera och klder r vl det du behver. Pengar... men det r vl underfrsttt :P
Citera
2011-03-10, 22:00
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yingtenaxiongnaier
Kamera, mobil tandborste och kanske lite klder?
Datorn ocks d, med det r en netbook, vger inte s mycket.
Mste man kpa en annan grej dr nere s man kan ladda datorn?
Citera
2011-03-15, 02:20
Medlem
Citat:
Datorn ocks d, med det r en netbook, vger inte s mycket.
Mste man kpa en annan grej dr nere s man kan ladda datorn?

Du ska till Barcelona i 4 dagar. Jag tycker du ska lmna datorn i Sverige och fokusera p Barcelonas otroliga nattliv, inte fr inte den kallas "staden som aldrig sover." Nvl, fr att svara p din frga: Barcelona har 60Hz/120V s du mste kpa en "step-up transformer" (osker p den svenska terminologin.) Denna typ av manick r tyvrr frbjuden att slja i Sverige (!!!) s Ebay r ett hett tips.
Citera
2011-03-15, 23:25
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter234
Du ska till Barcelona i 4 dagar. Jag tycker du ska lmna datorn i Sverige och fokusera p Barcelonas otroliga nattliv, inte fr inte den kallas "staden som aldrig sover." Nvl, fr att svara p din frga: Barcelona har 60Hz/120V s du mste kpa en "step-up transformer" (osker p den svenska terminologin.) Denna typ av manick r tyvrr frbjuden att slja i Sverige (!!!) s Ebay r ett hett tips.
Nattliv? mamma? Nej tack.
Citera
2011-03-19, 10:13
Medlem
MissMatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravitzzz
Ska resa med Morbror, mamma och moster till Barcelona i 4 dagar, tnkte packa lite light, vad r det enda man behver? Kamera och data ska jag ha med iallafall. Telefon behvs vl inte? eller?

Barcelona r en underbar stad! Ta med det som ovanstende har tipsat om + ett par bra skor att g i (som inte ger skoskav ). Helt fantastiskt att vandra runt i de olika stadsdelarna, och ven om man tar tunnelbana till mycket blir det en hel del promenerande om ni ska utforska staden.

Glm inte att beska Park Guell (om ni r lite kulturintresserade)
Trevlig resa!
Citera
2011-03-27, 22:08
Medlem
BarcelonaCityGuides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravitzzz

Jag skulle packa en regnjacka.
P vren regnar ibland och blir man blt d r det inte alls roligt att g omkring.
Sjlv var jag tvungen att kpa ett paraply p plats (som jag slarvade bort redan dag ett).

Kolla prognosen hr:
http://www.barcelonaweekendbreak.eu/...barcelona.html

Ha en trevlig resa till Barcelona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in