2011-03-10, 20:54
Medlem
Tjenare nu r det s att jag ska till Helsingfors imorgon och mitt opiatsug har ntt grnsen, ngon som vet vart i helsingfors man kan f tag i ngot, vilka opioder gr bra men fredrar sub,metadon och fentanyl.
Citera
2011-03-12, 13:35
Medlem
mrsquadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subseb
Tjenare nu r det s att jag ska till Helsingfors imorgon och mitt opiatsug har ntt grnsen, ngon som vet vart i helsingfors man kan f tag i ngot, vilka opioder gr bra men fredrar sub,metadon och fentanyl.

Det r galet dyrt med opiater i Finland. Har en kusin som bor alldeles utanfr Helsingfors som i regel alltid betalar mellan 500-800 kr fr EN Subutex.

Vill inte ens veta vad metadon och fentanyl kostar d
Citera
2011-03-21, 21:25
Medlem
Micke7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsquadratic
Det r galet dyrt med opiater i Finland. Har en kusin som bor alldeles utanfr Helsingfors som i regel alltid betalar mellan 500-800 kr fr EN Subutex.

Stmmer bra! Det gr p 1000 spnn fr Sub!!!! Sjuukt dyrt i mitt hemland!!!
Citera
2011-03-22, 17:40
Medlem
Jungles avatar
S dyra kan dom vl inte vara i Huvudstaden!?
Citera
2011-03-22, 17:43
Medlem
Men herregud att ni inte lr er, lkemedel kostar galet mycket i huvudstder. Antingen fr du dra till grnsen nra ryssland och handla in ngot som r gjort p hlften socker eller dra till USA dr du fr det du vill ha fr pengarna(lagligt)

Om du verkligen vill ha lkemedel s rekommenderar jag dig att bestlla hem frn internet och hlla tummarna att det gr genom tullen. I Helsinki, nej.
Citera
2011-03-22, 19:36
Medlem
Stonedyoos avatar
Citat:

I den dyra stad jag bor s r standard p sub 500-600
Citera
2011-03-23, 16:11
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .PHP
Men herregud att ni inte lr er, lkemedel kostar galet mycket i huvudstder. Antingen fr du dra till grnsen nra ryssland och handla in ngot som r gjort p hlften socker eller dra till USA dr du fr det du vill ha fr pengarna(lagligt)

Vad yrar du om egentligen?
Citera
2011-03-24, 17:47
Medlem
Kreafts avatar
knns helt galet att betala sna summor fr en sub, sjlv kper jag en subutex,(B8,btar etc) de gamla tabletterna, fr 200:- dom nya fr mellan 150-200:- Har aldrig haft problem att hitta. Gller bara veta var man ska leta.
Citera
2011-03-29, 10:15
Medlem
KKNDs avatar
Har bott i Finland i strax over ett ar. (ar inte dar nu sa kan inte hjalpa dig).
Subutex ar den billigaste drogen du kan finna i Finland. och den mest utbredda. fraga vem som helst, dra till Kalio och fraga eller "PirriTorri"(i Kalio). dar finns allt, sta dar en stund sa kommer nagon och fragar, tror en 8mg sub brukar ligga runt 30-40euro. finns overallt oroa dig inte 8)
Lycka till och halsa min alksade stad helsingfors!
Citera
2011-03-29, 15:01
Medlem
mrsquadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Har bott i Finland i strax over ett ar. (ar inte dar nu sa kan inte hjalpa dig).
Subutex ar den billigaste drogen du kan finna i Finland. och den mest utbredda. fraga vem som helst, dra till Kalio och fraga eller "PirriTorri"(i Kalio). dar finns allt, sta dar en stund sa kommer nagon och fragar, tror en 8mg sub brukar ligga runt 30-40euro. finns overallt oroa dig inte 8)
Lycka till och halsa min alksade stad helsingfors!

Har slkt som bor i Helsingfors och utanfr ocks.. och alla dom sger att det r sjukt dyrt. Sen r det sklart beroende p vart/vem man kper av, men i verlag s verkar det va svindyrt.
Citera
2011-03-29, 15:04
Medlem
mrsquadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .PHP

Om du verkligen vill ha lkemedel s rekommenderar jag dig att bestlla hem frn internet och hlla tummarna att det gr genom tullen. I Helsinki, nej.

Precis, vad yrar du om egentligen? Hur har du ftt fr dig att lkemedel r dyrare i huvudstder? Dom billigaste suben i sverige kan du ju kpa i sthlm?!
ven om Helsingfors r dyrt, s r det ju nd frmodligen billigare n resten av finland.

..och vad r det som r lagligt i USA?!

Du borde verkligen stta dig in i det hr lite mer, fr du verkar vara lite fattig p information
Citera
2011-04-02, 18:51
Medlem
amehns avatar
Citat:
Precis, vad yrar du om egentligen? Hur har du ftt fr dig att lkemedel r dyrare i huvudstder? Dom billigaste suben i sverige kan du ju kpa i sthlm?!
ven om Helsingfors r dyrt, s r det ju nd frmodligen billigare n resten av finland.

..och vad r det som r lagligt i USA?!

Du borde verkligen stta dig in i det hr lite mer, fr du verkar vara lite fattig p information

Jo eller hur haha, knns som han bara hittade p ngot fr att verka kunnig haha, dyra i huvudstder? Vrsta jag hrt haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in