2004-09-08, 21:23
Medlem
nebutsdutss avatar
På vilka olika sätt kan man variera sexlivet och kan man göra nåt utöver det vanliga svennsonsexet? tex knulla en dvärg eller ta ett famntag på en benlös kvinna och typ runka henne upp och ner på kuken...typ som en köttvante.

Mitt bidrag blir analsex med en stomiopererad, man lyfter bort påsen på magen och knullar in i hålet...tarmen leds ju ut där.

Några ideer eller erfarenheter?
Citera
2004-09-08, 21:32
Medlem
Enders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebutsduts
Mitt bidrag blir analsex med en stomiopererad, man lyfter bort påsen på magen och knullar in i hålet...tarmen leds ju ut där.

Men borde det inte kallas "tarmsex"?

Nåväl, vad sägs om att ta ut respiratorslangen och köra in kuken i hålet i halsen? Snacka om "deep throat"...
Citera
2004-09-08, 21:33
Medlem
Enders avatar
Den här har potential att bli en riktigt äcklig tråd...
Citera
2004-09-08, 21:42
Medlem
Jack Daws avatar
Citat:
På vilka olika sätt kan man variera sexlivet och kan man göra nåt utöver det vanliga svennsonsexet? tex knulla en dvärg eller ta ett famntag på en benlös kvinna och typ runka henne upp och ner på kuken...typ som en köttvante.

Några ideer eller erfarenheter?

Fontanellsex, torde dock vara olagligt med hänsyn till personens låga ålder (...)
Annars kan ju ju börja med att stoppa in fel saker på fel ställe (fot eller pung i röven, fisting etc.)
Citera
2004-09-08, 21:49
Medlem
Pågatågs avatar
Citat:

Och du tycker förstås att detta verkar fullt genomförbart, och att en stomiopererad person skulle gå med på att bli knullad där?
Citera
2004-09-08, 21:51
Medlem
Jack Daws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pågatåg
Och du tycker förstås att detta verkar fullt genomförbart, och att en stomiopererad person skulle gå med på att bli knullad där?

Självklart så får han uppvakta med skumpa och choklad först, han är väl ingen barbar!
Citera
2004-09-08, 22:12
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ender
Men borde det inte kallas "tarmsex"?

Nåväl, vad sägs om att ta ut respiratorslangen och köra in kuken i hålet i halsen? Snacka om "deep throat"...

Jo det blir ju "tarmsex"..anus sys nog inte ihop vid stomi, vilket ju osökt får mig att tänka på en slags 69a mellan dessa två hål...slicka/knulla valfritt hål, sen kan man ju sätta fingrarna i musen som en elegant touch på det hela!?
Citera
2004-09-08, 22:13
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pågatåg

Du är lite inne på våldtäkt? En vanlig fantasi men nja...
Citera
2004-09-08, 22:25
Medlem
Ursas avatar
Citat:
På vilka olika sätt kan man variera sexlivet och kan man göra nåt utöver det vanliga svennsonsexet?

Ett förslag är ju att inte ha vanemässigt sex, så upplever man det inte som 'Svenssonsex'. Sexlusten är något som växer. Ge det några timmar till, i värsta fall dagar, så kommer det krut. (En bra idé är att meddela sin käresta vad som står på schemat de där timmarna i förväg.)

Annars är det trevligt med oväntad sexuell uppvaktning från sin partner. När man står och diskar känner man sig vanligtvis inte särskilt sexig, vilket gör det mycket trevligt om någon kommer och talar om att man är det.
Oväntade platser, omväxlande tider.
Citera
2004-09-08, 22:55
Medlem
antuks avatar
Jag läste i en horoskåpbok om mitt stjärntecken (stenbocken) och tydligen ska vi tycka om att ha sex med tjejers armhålor.
Har dock inte provat detta, så jag förblir ovetande om jag gillar det hela. Men..hmm..låter kanske inte helt fel med en nyrakad armhåla.
Citera
2004-09-08, 22:58
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Ett förslag är ju att inte ha vanemässigt sex, så upplever man det inte som 'Svenssonsex'. Sexlusten är något som växer. Ge det några timmar till, i värsta fall dagar, så kommer det krut. (En bra idé är att meddela sin käresta vad som står på schemat de där timmarna i förväg.)

Annars är det trevligt med oväntad sexuell uppvaktning från sin partner. När man står och diskar känner man sig vanligtvis inte särskilt sexig, vilket gör det mycket trevligt om någon kommer och talar om att man är det.
Oväntade platser, omväxlande tider.

Good thinking!
Citera
2004-09-09, 01:58
Medlem
eantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antuk
Jag läste i en horoskåpbok om mitt stjärntecken (stenbocken) och tydligen ska vi tycka om att ha sex med tjejers armhålor.
Har dock inte provat detta, så jag förblir ovetande om jag gillar det hela. Men..hmm..låter kanske inte helt fel med en nyrakad armhåla.

Du får gärna lägga in andra teckens udda egenheter om du minns några...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in