Oxy, no doubt! Fast om det var möjligt att få ut cannabis så hade jag nog hellre valt det men eftersom det inte går i Sverige så hade det fått blivit oxy.
Xanor-stavar (2 mg) eller Oxycontin. Måste jag välja ett så säger jag ändå Xanor. Måste ha Xanor till hands för min panikångest. Jag älskar opiater, som fan. Jag älskar dem för mycket. Hade gått ner mig totalt om jag haft dem på recept varje månad.
Har haft OxyContin 40mg om dagen på recept förut - det var schysst! Skulle jag välja idag skulle det stå mellan Hydromorfon, Metadon och OxyContin. Helst Hydromorfon!
För något halvår sedan fick jag en bra blandning av mediciner dagligen:
Får ta tag i detta när jag får bättre ekonomi. Jag är bra på att manipulera läkare. Ska gå till någon privatläkare och fixa så jag får lite trevliga saker igen då de dragit in allt på mig nu pga en behandling. Surt.
Oändligt med rohypnol hade ju inte varit fel
Men det skulle antingen gå åt helvete väldigt snabbt, eller så skulle toleransen öka till tusen inom någon månad
Oxy, no doubt! Fast om det var möjligt att få ut cannabis så hade jag nog hellre valt det men eftersom det inte går i Sverige så hade det fått blivit oxy.
Så jag hade valt sativex utan tvekan! Men hade jag fått sålt mina meds hade jag valt det med störst efterfrågan och högst pris på gatan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!