• 1
  • 2
2004-09-08, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

Fotboll (med länglivade trådar om VM-kvalet i stort, Champions League,
de stora ligorna i Europa osv.)

Finns det verkligen ett behov av ett dedikerat fotbollsfora? (om det var det du menade?). Skapa en tråd som heter [Fotboll, VM-kval, Sverige] och be Boogaloo eller Scramble att klistra den.

Det gör dom garanterat och det borde ju räcka? Visst, de flesta i sportforat på FB diskuterar gärna fotboll i det har du rätt och ur det perspektivet kanske dessa skulle få ett eget fora men än så länge tror jag det räcker med trådar. Men det tål nog fan att tänkas på.
Citera
2004-09-08, 20:45
Medlem
CrazyCopKillers avatar
Ett Fighting forum hadde vat fint
Citera
2004-09-08, 21:16
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Finns det verkligen ett behov av ett dedikerat fotbollsfora? (om det var det du menade?). Skapa en tråd som heter [Fotboll, VM-kval, Sverige] och be Boogaloo eller Scramble att klistra den.

Det gör dom garanterat och det borde ju räcka? Visst, de flesta i sportforat på FB diskuterar gärna fotboll i det har du rätt och ur det perspektivet kanske dessa skulle få ett eget fora men än så länge tror jag det räcker med trådar. Men det tål nog fan att tänkas på.

Huvudsaken är att få överblick och kontinuitet om fotboll i forat, exakt hur det bäst görs tekniskt vet jag inte...man kan köra ett underforum som under OS eller ett separat fotbollsforum eller klistra trådar om CL, VM-kvalet (som helhet, inte bara Sverige), och var och en av de stora ligorna i det nuvaranade Sportforumet. Det skulle nog bli rätt mycket skrivet om italienska, spanska, engelska ligan, och allt samlat på en plats. Dit kan man förstås lägga några översiktslänkar med bra laginfo o.d.
Citera
2004-09-08, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Huvudsaken är att få överblick och kontinuitet om fotboll i forat, exakt hur det bäst görs tekniskt vet jag inte...man kan köra ett underforum som under OS eller ett separat fotbollsforum eller klistra trådar om CL, VM-kvalet (som helhet, inte bara Sverige), och var och en av de stora ligorna i det nuvaranade Sportforumet. Det skulle nog bli rätt mycket skrivet om italienska, spanska, engelska ligan, och allt samlat på en plats. Dit kan man förstås lägga några översiktslänkar med bra laginfo o.d.

Jag håller med dig! Ett underfora under sport benämnt fotboll borde införas.
Citera
2004-09-09, 09:32
Medlem
Himmelstrutzs avatar
Ett modeforum tack!
Citera
2004-09-15, 13:18
Medlem
surfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelstrutz
Ett modeforum tack!

ja kläder eller är det jag som är trög

[nu igen]
Citera
2004-09-15, 14:53
Medlem
Ett forum som heter "Djur och natur" borde finnas!

Tex tänkte jag posta bilder på en fet spindel jag fota och fråga nån om de vet vad det är för sort. Närmaste jag kunde komma var ju "Jakt, fiske och vildmarks" forumet... Men det är ju mest och jakt och fiske som sagt.... inga trådar om djurarter och sånt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in