2007-10-12, 12:26
Medlem
Lastbils avatar
Nja SP har inte imponerat sen nystarten. Brjar faktiskt trttna p det nu.
Citera
2007-10-12, 13:38
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil

a true fan never gets tired.
Citera
2007-10-12, 19:55
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora

Dr har du fel. Se bara p Simpsons.
Citera
2007-10-12, 20:23
Medlem
Indianpundares avatar
haha garvade som fan nr butters log o sov i soffan och cartman tog hans hnder i ett glas och brjade pissa p han.
Citera
2007-10-12, 20:28
Medlem
knakelibangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora

jvligt idiotiskt med idoldyrkan

tycker ju att dom fortfarande underhller ven om jag saknar den mysigare knslan i dom ldre avsnitten! Men jag r fortfarande ett "fan" iallafall!
Citera
2007-10-12, 20:53
Medlem
Eigenfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil

S11, andra halvan?

Sjlv tycker jag det r ett successivt tapp med start ngon gng S8/S9. Sg "red hot catholic love" terigen p MTV hromkvllen och frundrades ver hur bra SP var tidigare.

Men det var lite kul med "piss in my ass!"
Citera
2007-10-16, 04:23
Medlem
mirhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Dr har du fel. Se bara p Simpsons.

Sant!

Men till skillnad frn Simpsons s har South Park inte ntt sitt slut nnu. Tror dom skulle klara av att hlla nivn i minst 3 ssonger till.
Citera
2007-10-16, 17:09
Medlem
Snoppzors avatar
En rtt bra mttstock p hur utvecklingen av SP har gtt tycker jag r avsaknaden av spontanskratt, och nu talar jag sjlvklart fr min egen del. Nu knns det ibland som man kommer med ett anstrngt skratt, ven om det sjlvklart finns ljusglimtar.

Nej. Vad jag hoppas p r att dom i kommande avsnitt har lite mer sjlvklart, rakt p humor. I vissa fall (inte alla) fr man leta efter den, eller som i vissa avsnitt d den p mnga stllen saknats. Don't know about you guys?

SP fo lif3
Citera
2007-10-18, 09:09
Medlem
i.b.ms avatar
Grdagens avsnitt var en hjdare, men eftersom det r en tv avsnitts episod fr vi se hur det slutar nsta vecka.

Kyle har lovat att suga Cartmans balle om han kan visa att det finns Leprechauns, tyvrr fr Kyle s lyckas dem fnga en Leprechaun. Dom hamnar i fantasilandet som hotas av terrorister och Butters hlls som gisslan.
Citera
2007-10-18, 10:02
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Grdagens avsnitt var en hjdare, men eftersom det r en tv avsnitts episod fr vi se hur det slutar nsta vecka.

Kyle har lovat att suga Cartmans balle om han kan visa att det finns Leprechauns, tyvrr fr Kyle s lyckas dem fnga en Leprechaun. Dom hamnar i fantasilandet som hotas av terrorister och Butters hlls som gisslan.
Ett fantastiskt avsnitt! Garvade som fan t den lilla sekvensen med filmregissrerna. Enligt mrtwig.net kommer nsta del i fljetongen redan om ca 18 timmar, r det ngon som kan bekrfta eller dementera?
Citera
2007-10-18, 10:13
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ett fantastiskt avsnitt! Garvade som fan t den lilla sekvensen med filmregissrerna. Enligt mrtwig.net kommer nsta del i fljetongen redan om ca 18 timmar, r det ngon som kan bekrfta eller dementera?

Enligt wikipedian s kommer nsta avsnitt den 24e om en vecka allts...
Citera
2007-10-18, 10:13
Medlem
Punchlines avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här