2011-10-21, 14:16
Medlem
Krsus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Det r mjligt. Men just den perverterade skildringen. Frstr att kanske ingen annan n skaparna kan svara p min frga.
Om jag inte missminner mig s gjorde Mr. Gibson sin debut i SP i S08E03, "The passion of the jew". Avsnittet r en parodi p The passion of the christ (obvioulsy...) och har du sett filmen s vet du att det r en 2 timmar lng S&M-film med Gibson i huvudrollen.
Citera
2011-10-21, 14:41
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Om jag inte missminner mig s gjorde Mr. Gibson sin debut i SP i S08E03, "The passion of the jew". Avsnittet r en parodi p The passion of the christ (obvioulsy...) och har du sett filmen s vet du att det r en 2 timmar lng S&M-film med Gibson i huvudrollen.

Just ja! Avsnittet dr Cartman bildar en anti jud (men alla tror det handlar om filmen) grupp om springer runt p gatan och skanderar att judar ska d?

D gick det upp ett ljus fr mig, helt klockrent fan!
Tack mannen!
Citera
2011-10-21, 17:26
Medlem
CrimsonIdols avatar
Skert ngon som skrivit om innan, men i sna fall tl det upprepas.
"The Making Of South Park - 6 Days To Air"
Rekommenderas starkt fr inbitna SP-fans.

//Crimson
Citera
2011-10-21, 18:52
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Vilken jude? Rttan ska symbolisera wikileaks...

Ja men ven att mnniskor som tjnar p mnniskors privatliv eller njuter av att frstra fr mnniskor i regel r judar. Media med andra ord.

Jag skmtar.

Mvh
Citera
2011-10-22, 21:20
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCrew
Rekommenderar verkligen att ni kikar p The.Making.of.South.Park-6.Days.to.Air.HDTV.XviD-FQM =)

http://thepiratebay.org/torrent/6732....HDTV.XviD-FQM

Tack som fan fr tipset! Riktigt intressant!
Citera
2011-10-22, 22:43
Medlem
Virchows avatar
Tnk en reality show "6 days to air", dr man fr se en 30 minuters dokumentr om varje avsnitt. Hade varit s sjukt intressant att f hra hur tankegngarna gick nr en del andra avsnitt blev till.
Citera
2011-10-23, 14:49
Medlem
Mexico avsnittet var vl okej, var inte s invandrarvnligt som jag trodde det skulle vara. Senaste var ett av de bttre p lnge, det kndes liksom South Park.
Citera
2011-10-23, 21:17
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Mexico avsnittet var vl okej, var inte s invandrarvnligt som jag trodde det skulle vara. Senaste var ett av de bttre p lnge, det kndes liksom South Park.

Hller med helt och hllet. Det var ett riktigt hrligt avsnitt. Nr Cartman sg till att s att flickan sket p sig och tog sjlvmord, och sedan blev frvnad nr lrarna blev arga fick mig att skratta ngot enormt! Gamla, hrliga Cartman. Vad skulle South Park vara utan honom?!
Citera
2011-10-23, 22:34
Medlem
Riktig formtopp, kndes som ett gammalt hrlig avsnitt Tio plus!
Citera
2011-10-24, 20:41
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Vad ville de frmedla i det senaste avsnittet? Att man borde strta Wikileaks eller vad?
Citera
2011-10-24, 21:25
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123
Vad ville de frmedla i det senaste avsnittet? Att man borde strta Wikileaks eller vad?

Att lite "privacy" r trevligt. Att det kanske inte r s roligt att bli uthngd eller att folk snokar i ens privatliv. Har ju inte mycket med Wikileaks o gra iofs.
Citera
2011-10-25, 04:17
Medlem
Chew1907s avatar
Riktigt riktigt bra avsnitt frra veckan, kndes som gamla south park och jag vill bara ha mer och mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in