2011-01-16, 06:10
Bannlyst
de borde gra ett avsnitt tillgnat minecraft
Citera
2011-01-16, 11:42
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
de borde gra ett avsnitt tillgnat minecraft

Har jag svrt att tro att de kommer gra. De spel de har gjort avsnitt om r Guitar Hero och WoW, vilka bda r/var ganska revolutionerande och sljs extremt mycket av. Minecraft r bara ett litet skitspel fr oss nrdar. Plus att jag har svrt att se vad det skulle kunna handla om, bde WoW- och GH-avsnittet handlade ju om hur folk levde sig in lite fr mycket i spelet. Om de hade gjort ngot liknande fr minecraft s hade allts Stan och Kyle sprungit runt och byggt saker av klossar d eller?

Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Tlamod r inte min starka sida. Undra om de kommer kra ngot massakern nr de kommer igng, eller om det kommer ngon strre nyhet innan. De brukar ju rra vid stora nyhetssaker.

Massaker? Jag har faktiskt inte en aning om vad de kommer gra men det r ju 2 mnader kvar s de har gott om tid att hitta saker att gra avsnitt om.
Citera
2011-01-26, 17:49
Medlem
feed-mes avatar
Alla har vi vra rutiner. Jag satt och glodde p olika, skojiga kanaler, fr att invnta kvllens hjdpunkt: South Park! Numer s fr jag sitta och glo och glo p en massa skit fr ETT enda jvla avsnitt p MTV! Varfr i helvete satte dom in Jims Vrld istllet fr South Park? Det kan ju fr fan inte vara ngon som p riktigt tycker att Jims Vrld r rolig och unik!?!?

PS: Ja, p Comedy Central
Citera
2011-01-31, 14:33
Medlem
Joo Jims vrld e ju kul!

Men jag frstr dock inte varfr inte typ tv3, kanal5 och tv6 inte har south park, det finns ju INGEN bttre serie i hela jvla vrlden, fatta hur mnga fler som hellre vill se typ south park istllet fr typ stargate bgiverse, legend of the seeker, jerserlicious, top model o annat jvla skit som gr p tv hela dagarna!!

+ south park e skert billigt fr den delen ox!
Citera
2011-02-04, 22:09
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinderellaman
Joo Jims vrld e ju kul!

Men jag frstr dock inte varfr inte typ tv3, kanal5 och tv6 inte har south park, det finns ju INGEN bttre serie i hela jvla vrlden, fatta hur mnga fler som hellre vill se typ south park istllet fr typ stargate bgiverse, legend of the seeker, jerserlicious, top model o annat jvla skit som gr p tv hela dagarna!!

Det r ngot som jag ocks har undrat ver. Vldigt konstigt.
Citera
2011-02-04, 22:22
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Joo Jims vrld e ju kul!

Man skulle kunna anta att de har ett speciellt avtal med MTV. Och att Comedy Central kan visa SP r ju ganska givet, haha.
Det r vl samma sak med t ex Jackass, som mnga nog grna skulle ha p kanske TV4 Sport.

Jag skulle som sagt gissa att det snarare har med att de vill ha ensamrtt att gra n att 6:an etc inte vill visa det. Och sen vet jag inte hur dyrt det r, kan nog kosta en del nd.
Citera
2011-02-05, 23:45
Medlem
Tror ni South Park fortstter efter ssong 15?
Om det vore s hoppas jag att allting avslutas med en riktigt bra film
Citera
2011-02-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Marklar
Tror ni South Park fortstter efter ssong 15?
Om det vore s hoppas jag att allting avslutas med en riktigt bra film

Matt e 39 och Parker 41, dom har sagt att dom frmodligen inte kommer fortstta nda tills dom e typ 45, s jag skulle gissa p 2-3 ssonger till kanske :P hittar inte artikeln dr dom sa det s vene hur lnge sen det va men skulle gissa ett r eller tv :/

@Detoxdre, ajo frmodligen s r det nog s, tnkte inte p det men de jvligt trisst nr vissa kanaler o skit har prio ver andra osv, speciellt nr commedy central r en kp kanal som inte brukar ing i ngra paket direkt och mtv, ja vem fan kollar p det nu fr tiden? kanalen heter music television, de va musik fr typ 10 r sen, och mycket south park fr den delen, nu ere bara skit dagarna runt, glad att jag bytta ut mtv mot discovery channel ist!
Senast redigerad av Cinderellaman 2011-02-10 kl. 13:49.
Citera
2011-02-10, 15:37
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Matt e 39 och Parker 41, dom har sagt att dom frmodligen inte kommer fortstta nda tills dom e typ 45, s jag skulle gissa p 2-3 ssonger till kanske :P hittar inte artikeln dr dom sa det s vene hur lnge sen det va men skulle gissa ett r eller tv :/

Dock minns jag att jag lste en gammal intervju med R.E.M. dr de pratade om att de hade svrt att se att de skulle existera efter millennieskiftet s sdant kan frndras...
Citera
2011-02-20, 22:02
Medlem
dino.m3s avatar
Ngon som vet varfr X-episode r nere? varit det ett bra tag nu......
Citera
2011-02-21, 00:15
Medlem
Nahibos avatar
Hoppas verkligen att dom kommer gra ett avsnitt om gruvarbetarna i Chile.. kan verkligen se framfr mig hur Cartman far omkring med hat i sinnet samtidigt som Randy kallas in fr att rdda gruvarbetarna
Citera
2011-02-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Hoppas verkligen att dom kommer gra ett avsnitt om gruvarbetarna i Chile.. kan verkligen se framfr mig hur Cartman far omkring med hat i sinnet samtidigt som Randy kallas in fr att rdda gruvarbetarna
There's this band from Chile.. they play true hardcore and they are so underground
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in