Har alla avsnitt p datorn, men inte orkat se alla, utan bara lite hr och dr i ssongerna. Ngon som kan ge mig lite tips p bra avsnitt dr Cartman r i fokus?
1. Scott Tenorman must die
2. Christian hard rock
3. Cartmanland
4. The passion of the jew
5. Die hippie die
6. Tsst
Har alla avsnitt p datorn, men inte orkat se alla, utan bara lite hr och dr i ssongerna. Ngon som kan ge mig lite tips p bra avsnitt dr Cartman r i fokus?
1. Scott Tenorman must die
2. Awesom-o
3. Fatt butt and pancake head
4. Nambla
5. Tsst
6. Cartmanland
Blev grymt besviken p senaste avsnittet.
vad r det som hnder? har Trey och Matt tappat "stinget"
s r det 4 mnader kvar till nsta.. nu kommer man ju komma i hg den dliga avslutningen p ssong 10 hur lnge som helst...
Upptckte att de har stulit lite musik frn Heroes of Might and Magic IV precis efter sista reklampausen. Det r inte frsta gngen de snor musik ifrn spel. I 814 - Woodland Critter Christmas stal de musik frn Half-Life. Nu vet ni.
Upptckte att de har stulit lite musik frn Heroes of Might and Magic IV precis efter sista reklampausen. Det r inte frsta gngen de snor musik ifrn spel. I 814 - Woodland Critter Christmas stal de musik frn Half-Life. Nu vet ni.
jas? intressant. r sker p att jag knde igen den dr lten dom spelade under matchen. hmmm...kan vara ntt brittiskt pop-band som har stulit den frn...ska underskas.
Tack tack, f ta och kolla in alla era tips s snart som mjligt!
vette fan vad det heter men avsnittet dr cartman terspelar inbrdeskriget och fr bil clinton att skriva under p att konfederata staterna vann r sjukt roligt. och sklart the passion of the jew.
jas? intressant. r sker p att jag knde igen den dr lten dom spelade under matchen. hmmm...kan vara ntt brittiskt pop-band som har stulit den frn...ska underskas.
Rtt roligt? Ett av de bsta avsnitten p riktigt lnge ju! Emilio Estevez frtjnar varje knga han kan f, speciellt nu nr han ska frska sig p att regissera ocks, "jvla rida-p-pappas-framgngar-boy"!
Rtt roligt? Ett av de bsta avsnitten p riktigt lnge ju! Emilio Estevez frtjnar varje knga han kan f, speciellt nu nr han ska frska sig p att regissera ocks, "jvla rida-p-pappas-framgngar-boy"!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!