Bland de bästa avsnitt jag någonsin sett. Fattar inte hur folk kan tycka illa om dagens avsnitt, kanske de inte sett tillräckligt många avsnitt för att förstå alla referenser. Personliga favoriten var nog sidospåret om Cartmans pappa, jag älskade verkligen originalavsnittet där Mephesto blev skjuten och de kom med T&P Special istället för att lösa cliffhangern. På något sätt vill jag att nästa veckas avsnitt ska vara ett helt orelevant avsnitt likt den för ca. 12 säsonger sen, även om jag verkligen vill se slutet på det här avsnittet.
Sen måste jag verkligen hålla med om det som någon sa tidigare, jag uppskattade verkligen Barbara Streisand i hennes kasst tecknade form, detta blev lite för mycket detaljer och actionfilm över det hela. Kasst tecknad South Park ftw!
Dagens avsnitt får utan tvekan en 10. Satt och log som ett barn genom hela avsnittet åt alla referenser.
Skulle inte bli förvånad om de gör något liknande nu!
Bara jag som märkte att Mr. Garrison var med i folkmassan samtidigt som han pratade med Cartman om han pappa?
"Charmigt" avsnitt idag, men inte speciellt roligt.
Jävlar! Svårt att tro att det kan spåra ut mer. Buddha tar kokain, Muhammed, jävligt många kändisar, Cartmans pappa, Ginger Kids! Kommer inte kunna vänta en vecka
Nån som vet vad det japanen sjunger efter "Bar-Boo-ra! Baaar-booo-raaa!" betyder? Själv är man inte så skillad på japanska, vore roligt att veta ungefär vad det är han sjunger om
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!