2010-04-02, 22:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isNICE
Tyckte det var ett riktigt roligt avsnitt den hr gngen. lskar sista ordet "Luckeeeeeeh"
Hela grejen att kvinnor lskar testiklar var skn p nt vis.. vi alla vet ju att dom lskar dom men dom kan inte erknna det
Citera
2010-04-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Japp det var ju scarface nu och r det ngot jag skulle velat se s hade det varit "say hello to my little friend!" men den hade de glmnt Cartman hade ju sakt det genialiskt tror jag

Mjo kan frestlla mig det med hans rst Synd bara att de mer eller mindre sumpat chansen att gra en lngre scarface-parodi nu, tror det skulle bli konstigt iom detta avsnittet.
Citera
2010-04-03, 03:20
Medlem
chegvaras avatar
Mste sga att "Medicinal Fried Chicken"-avsnittet fick mig att dra p smilbanden, ven ifall man knde igen hela stuket med kfc-maffian (toothfairy avsnittet?).

Citera
2010-04-03, 09:32
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Jag kanske inte har velat erknna det hr fr mig riktigt. Men jag r ocks en "s05-s09 romantiker".
De senaste ssongerna r det flera avsnitt som jag ftt KMPA fr att ens orka se klart.

Jag frsker verkligen, men vissa avsnitt r bara... s sega.
Tittar hellre p ett avsnitt Seinfeld som jag redan sett 10-15gnger. Sger ganska mycket..

Citera
2010-04-03, 12:30
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chegvara
Mste sga att "Medicinal Fried Chicken"-avsnittet fick mig att dra p smilbanden, ven ifall man knde igen hela stuket med kfc-maffian (toothfairy avsnittet?).

Eller Scarface kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jag frsker verkligen, men vissa avsnitt r bara... s sega.
Tittar hellre p ett avsnitt Seinfeld som jag redan sett 10-15gnger. Sger ganska mycket..

Det sger bara hur otroligt jvla verlgsen serie Seinfeld r. r vl egentligen bara Arrested Development och Twin Peaks som kan konkurrera.
Citera
2010-04-03, 17:09
Medlem
tragiskt nog kanske man brjar bli fr gammal fr SP eller ngot men den ra humorn och alla renodlade personphopp brjar bli trttsamt i lngden. Medicinal KFC-avsnittet hade absolut sina ljusglimtar. Haha, hoppa runt p en jttepung och rka weed all day.
Citera
2010-04-03, 23:31
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isbjoern
Cool_boy som gr emot strmmen och tror han r djup. Dra t helvete.

Jag tycker du ska dra t helvete med den attityden. Det kallas att han har en annan sikt n du har.

http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85sikt

Dr har du det p prnt.

Angende senaste avsnittet s tyckte jag inte det var s jvla ball ven om Randy r min favorit karaktr tillsammans med Butters. Avsnitten knns s simpla och lata. Inte alls samma genialiska och knivskarpa humor som de 8 frsta ssongerna. Det knns ven som att storylinen har drivits p samma sett nu den senaste tre ssongerna. Brjar bli tjatigt- Ngon annan som t.ex saknar Mephesto och Kevin? De borde fokusera mer p den lilla staden och dess invnare ist fr kndisar, vrldsproblem och annat. Lite fr myclet snt den senaste tiden kan tyckas.
Senast redigerad av Jullsan 2010-04-03 kl. 23:41.
Citera
2010-04-04, 01:58
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Tyckte avsnittet kndes tvingat p nt stt, som att de med Cartman nr han kallar Kyle fr jude och kenny fr arsle. Som tur va s de slppte det en bit in i filmen, gapskratta ett antal gnger faktiskt. Synd att de inte tog med mer scarface skmt, var ju hur roligt som helst.
Citera
2010-04-04, 03:13
Medlem
chegvaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Eller Scarface kanske?
Ja sjlvklart, men menade att det frekommit tidigare i serien!
Citera
2010-04-04, 13:08
Medlem
Avsnittet var i mina gon riktigt bra. S fort Randy fr mer utrymme blir det helt enkelt sjukt kul. Gillade hans snilleblixt vid microvgsugnen.
Citera
2010-04-04, 21:33
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av problemhelvete
Bara jag som str mig p karaktren som ser ut som Mr Mackey, han i grn trja, Nelson. Passar inte riktigt in, p ngot stt..

Menar du han med pannband och smglasgon? Ned Gerblansky? Ja, han r helt vrdels.
Citera
2010-04-05, 10:28
Medlem
problemhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Menar du han med pannband och smglasgon? Ned Gerblansky? Ja, han r helt vrdels.

Nej, inte han. Snubben i grn trja vid pokerscenen.

http://i882.photobucket.com/albums/a...xd/niunuin.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in