2009-10-23, 11:40
Medlem
rhymenocerouss avatar
Randy och Cartman r utan tvekan mina favoriter

Dom r egentligen ganska lika varandra p mnga punkter.
Citera
2009-10-23, 14:09
Medlem
Kombinationen Cartman och Butters r oslagbar. Cartman har dina dumma ideer och lurar in den oskyldiga Butters i frdrvet.
Citera
2009-10-23, 16:21
Medlem
560012563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Smsta ssonger EVER... dligt animerat, dliga storylines, trkig humor.

r du seris? Weight Gain 4000, Volcano, Starvin' Marvin och Mecha Streisand r ju helt strt bra avsnitt.

"Beefcake!!!"
"They are coming right for us!"
Citera
2009-10-23, 17:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 560012563
r du seris? Weight Gain 4000, Volcano, Starvin' Marvin och Mecha Streisand r ju helt strt bra avsnitt.

"Beefcake!!!"
"They are coming right for us!"
Mycket seris, allts den r skert bra om man jmfr med andra serier men med South Park gon r den vrdels och ltt den smsta ssongen som den mjligtvis delar med 2,3 till att brja med.
Citera
2009-10-23, 17:53
Medlem
Tubby Steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseballbat
Tyckte att avsnittet var vrdelst, kndes som en rippoff av Simpsons som gjorde ett avsnitt om wrestling fr 2 eller 3 veckor sedan.

Men jag lskade hur de fick in "THEY TOOK OUR JOBS!" igen, klassisk replik!
Jmfr aldrig south park med den vrdelsa jvla skitserien!
fattar inte att ngon ver 10 r fortfarande tycker det r roligt att se homer f en kruka i huvet eller ramla ner frn taket och sga "Doh !"
Citera
2009-10-23, 17:58
Medlem
Reffe0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Jmfr aldrig south park med den vrdelsa jvla skitserien!
fattar inte att ngon ver 10 r fortfarande tycker det r roligt att se homer f en kruka i huvet eller ramla ner frn taket och sga "Doh !"
Hller med s jvla mycket, hur fan kan en serie som inte alls utvecklas f s stor plats. Visst den har lite kult knsla men fr faaan, Simpsons tid r ver!
Citera
2009-10-23, 17:58
Medlem
Porryhatters avatar
Roligt avsnitt, dock s tyckte jag inte att "ours jobs" kommentarerna var s roliga.

Ingen brkar med Sergeant hammerclaw! lskar deras namn Och ballong pojken fick vara med p ett hrn ocks
Citera
2009-10-23, 18:05
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reffe0
Hller med s jvla mycket, hur fan kan en serie som inte alls utvecklas f s stor plats. Visst den har lite kult knsla men fr faaan, Simpsons tid r ver!

Det handlar ju ganska mycket om att de som tittar p Simpsons alltid har gjort de, enda sen de var sm.. Och vxer du upp med att uppskatta ngot nr du r liten, s uppskattar du oftast ven det nr du blir ldre, ven om du sjlv utvecklas.

Det r ungefr som att det kan vara nostalgiskt att t ex titta p The Mighty Ducks, ven nu nstan 20 r senare, just eftersom den verkligen var superhftig och cool nr man var liten. Sen att filmen Egentligen suger och skulle f bottenbetyg av alla vettiga mnniskor som kollar p den fr frsta gngen, vid en lder ver 15.. r ju frsteligt. Men fr de som vxt upp med det r det fortfarande en hel del historia och knslor inblandade, och s r det naturligtvis ven fr mnga nr det gller Simpsons.
Citera
2009-10-23, 18:10
Medlem
whosgotthecracks avatar
Avnittet var sdr faktiskt. Fanns vissa roliga inslag, men sjlva storyn? nja.

Det ABSOLUT roligaste som hnde (min personliga sikt) var nr han den riktige brottaren r i sin lgenhet, tar p sig brottarhjlmen, kollar sig i spegeln och sger: I'm gonna put a end to this... Och hoppar ett skutt och str i anfall, och bruter ut ett: "gah!" d dog jag.

Citera
2009-10-23, 18:25
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Smsta ssonger EVER... dligt animerat, dliga storylines, trkig humor.

Vissa tycker ju det, men min frga var inte hurvida ssong 1 r bra eller inte (den r klart bttre n ss 10-13) utan vart tog Officer Barbrady vgen? Han har vl knappast dtt? Saknar honom
Citera
2009-10-23, 18:40
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Vissa tycker ju det, men min frga var inte hurvida ssong 1 r bra eller inte (den r klart bttre n ss 10-13) utan vart tog Officer Barbrady vgen? Han har vl knappast dtt? Saknar honom
Move along people, there's nothing to see here!!

Jag vet ine vart han tog vgen faktiskt.. frsvann han inte i samband med att han var tvungen att g om grundskolan?
Citera
2009-10-23, 19:15
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Move along people, there's nothing to see here!!

Jag vet ine vart han tog vgen faktiskt.. frsvann han inte i samband med att han var tvungen att g om grundskolan?
Han medverkar i en del avsnitt i de senaste ssongerna, minns dock inte vilka, men det var inte allt fr lngesedan han var med, ven om hans roll har minskat ngot otroligt.

Den hr ssongen har startat lite sisdr tycker jag. Avsnitt nummer tv r nog bst hittills, fast del tre hade sina ponger det med. Frsta avsnittet... njaa...

Jmfrelserna med Simpsons r f.. riktigt ljliga, srskilt d Simpsons knns allt tamare och tamare fr varje ssong. Dags att pensionera sig kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in