2009-03-15, 22:26
Medlem
Barrshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Jo, jag vet att han utvecklats, jag vill bara hra hur ni anser att han gjort det.

Jag tycker nd att det r samma Cartman. Visst, hans raider emot olika grupper/personer har ofta frt honom till en position dr han ftt mycket makt. Men hans vg dit har nd alltid varit baserat p hans hat, okunskap och frdomar som alltid har funnits dr. ven om Cartman kanske nu r mer av ett mastermind, s vill jag inte pst att han r ett smart sdant. Visst, hans ider r ofta slagkraftiga, men de r fortfarande bara baserade p en snedvriden bild av verkligheten som han har. Precis som det var i brjan av serien.
Nstan exakt sdr :)

Saknar som ngon sa nyss "Screw you guys, im going home" :/
Citera
2009-03-16, 04:25
Medlem
Crackiesmallss avatar
Sg nyss avsnittet the ring frn ssong 13. Riktigt roligt avsnitt haha, nu har jag inte lst igenom s jag kanske har mssat svaret om det kommit men ngon som har ett hum om nr episod 2 slpps frn denna ssong?
Citera
2009-03-16, 07:03
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
Sg nyss avsnittet the ring frn ssong 13. Riktigt roligt avsnitt haha, nu har jag inte lst igenom s jag kanske har mssat svaret om det kommit men ngon som har ett hum om nr episod 2 slpps frn denna ssong?

Finns p ntet runt 04 p torsdag
Citera
2009-03-16, 10:07
Medlem
von_Ss avatar
Helt okej avsnitt, som oftast numera. Men jag tycker det r mycket roligare nr avsnitten handlar om mer vanliga saker som att barnen ker p en klassresa istllet fr att de ska hlla p med superventyr ver hela vrlden och Musse Pigg som sprutar eld.
Citera
2009-03-16, 10:59
Medlem
Riktigt bra avsnitt, lskar musse pigg, haha
Citera
2009-03-16, 11:35
Medlem
Kupsans avatar
1302 The Coon
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Coon_(South_Park)
Citera
2009-03-16, 18:36
Medlem
dayweeds avatar
1302 - Who Is The Coon?
Airdate: 2009-03-18 2 Days 8 Hours 23 Minutes

"The Coon" rises from the trash and takes his place as a lone vigilante who wipes out crime in the town of South Park. A rival superhero appears on the scene in the form of "Mysterion" and challenges the Coon's place as a "symbol" for the town.

:>
Citera
2009-03-16, 20:25
Medlem
Barrshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
1302 - Who Is The Coon?
Airdate: 2009-03-18 2 Days 8 Hours 23 Minutes

"The Coon" rises from the trash and takes his place as a lone vigilante who wipes out crime in the town of South Park. A rival superhero appears on the scene in the form of "Mysterion" and challenges the Coon's place as a "symbol" for the town.

:>
Lter mer lovande en senaste! Jag ser fram mot torsdag
Citera
2009-03-16, 21:03
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Lter mer lovande en senaste! Jag ser fram mot torsdag

Jo dr hller jag med, nr fokus flyttas fr mycket frn Stan, kyle och Cartman brukar det bli lite trkigt. Det nda roliga var hur Musse pratade och hur dom fick till hans sm skratt och oh-boy!
Citera
2009-03-16, 21:13
Medlem
yukikazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonverket
Jo dr hller jag med, nr fokus flyttas fr mycket frn Stan, kyle och Cartman brukar det bli lite trkigt. Det nda roliga var hur Musse pratade och hur dom fick till hans sm skratt och oh-boy!

Jag vet inte, jag tyckte avsnitt var chill och bra
Citera
2009-03-16, 21:23
Medlem
Porryhatters avatar
Hahaha lskar hur Butters har blivit en sdan skvaller bitch. Han r s oskuldsfull sen s kommer han och berttar om att Kenny r ihop med en "bitch", "slut" eller "that big ugly whore".
Precis som nr Cartman skulle fightas mot Wendy. "Smack that bitch up", "Fuck her up, Cartman!" osv.
Citera
2009-03-17, 23:50
Medlem
r det ngon som vet vad det r fr lt som spelas frn c:a 16:45 till c:a 17:15 i detta avsnitt? r det en lt som har gjorts fr detta avsnitt eller r det en lt som finns sedan innan?

http://www.southparkzone.com/episode...-a-Penis!.html
Senast redigerad av Iuvenesco 2009-03-18 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in