2008-10-15, 16:18
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
är det bara jag som tycker south park är en av de få serier som bara blivit bättre och bättre med åren?
Jag håller med dig till fullo! South Park har alltid varit bra, men det blir ändå bara bättre och bättre. Till skillnad från t. ex Simpsons. Det är därför jag mest håller mig till South Park nu för tide.
Citera
2008-10-15, 17:12
Medlem
5starGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Jag håller med dig till fullo! South Park har alltid varit bra, men det blir ändå bara bättre och bättre. Till skillnad från t. ex Simpsons. Det är därför jag mest håller mig till South Park nu för tide.
det är verkligen smärtsamt att se nya simpsons-avsnitt, de är oftast sorgligt tråkiga och verkar t.o.m apa efter family guy (som de själva anklagade för att apa efter simpsons). tror anledning till att simpsons åldrats så dåligt är att det hörde hemma på 90-talet, det känns bara fattigt när de ska skämta om "nya" grejer som youtube och iPods etc. endast ett fåtal simpson-avsnitt sedan 2000 har varit roliga. ett av dom är ju weed-avsnittet (från 2003 tror jag)

som sagt, south park är tidlöst och de lyckas alltid ha med aktuella grejer på ett lyckat sett. ett avsnitt tar bara en vecka att göra och t ex hade dom med att saddam hussein fångades som sändes endast en dag efter att han fångades. dessutom är det fortfarande trey parker och matt stone som skriver manuset till skillnad från simpsons där det är massa olika (och inga av dom som skrev på 90-talet)

sen kan ju south park i stort sett om vad som helst till skillnad från simpsons. vilket annat program gjort av vita kan liksom ha med the N-word över 40 ggr eller vad det var?
Citera
2008-10-15, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Nästa avsnitt "Breast Cancer Show Ever "

Kanske lika bra att alla börjar gnälla på hur dåligt avsnittet är och hur värdelös serien har blivit nu på en gång? På så sätt så har vi ju klarat av det när avsnittet väl har kommit.
Citera
2008-10-15, 18:26
Medlem
Maxieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Nästa avsnitt "Breast Cancer Show Ever "

Fyfan, vinner slampan (och totalt värdelösa karaktären) Wendy över Cartman så blir jag väldigt besviken. Fast det känns lite som det kommer bli en twist och Cartman klarar sig på något sätt utan att bli förnedrad, för när man läser det där tänker man direkt 'Cartman kommer få spö av en tjej och sedan bli utskrattad', alltså för förutsägbart.
Citera
2008-10-15, 21:18
Medlem
nex112s avatar
http://www.southparkstudios.com/episodes/

Off. hemsidan. Titta gratis på alla avsnitt + extramaterial.
Det enda som stör är 3 korta reklamavbrott i varje avsnitt, men det är det värt
Slit sidan med ögonen ...
Citera
2008-10-15, 21:41
Medlem
5starGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nex112
http://www.southparkstudios.com/episodes/

Off. hemsidan. Titta gratis på alla avsnitt + extramaterial.
Det enda som stör är 3 korta reklamavbrott i varje avsnitt, men det är det värt
Slit sidan med ögonen ...
den funkar inte i skandinavien längre
Citera
2008-10-15, 21:53
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
den funkar inte i skandinavien längre
Funkar skitbra om du använder modify-headers tipset som postades någon sida tillbaks i tråden.
Citera
2008-10-15, 22:39
Medlem
nex112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Funkar skitbra om du använder modify-headers tipset som postades någon sida tillbaks i tråden.
Annars kommer den ju säkert att fungera här snart igen
Citera
2008-10-16, 00:50
Medlem
playmates avatar
Vilken (svensk) tid mer exakt släpps avsnittet?
Citera
2008-10-16, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudeln
Det finns sätt att kringa blocken som man kan hitta på southparkstudios.com's hemsida. Funkade för mig och är det första och enda bra som Frankrike har givit mig någonsin =)

"There is a much efficient way to bypass the IP geolocalization.
Install the firefox Add-on "Modify Headers" https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/967, then, in the "tools" menu, click on "Modify Headers" to open the configuration window.
Type something like http://img82.imageshack.us/img82/2540/abchl2.png in the window, then, click on "add".
Now, the server *think* that your ip adress is "12.13.14.15", but she actually never changed.
I live in France, and this trick works for me

Bye"

Jag får inte upp en stor ruta när jag öppnar programmet. Får endast upp en lite fjutt ruta där man inte kan göra mycket!

Gör jag nått fel? :S
Citera
2008-10-16, 05:42
Medlem
Fetsvennes avatar
Äntligen ett bra avsnitt

hoppas på en lika bra fortsättning nu
Citera
2008-10-16, 07:56
Medlem
Giorgis avatar
Fyfan vad ballt avsnitt.