2008-05-13, 02:59
Medlem
doc2s avatar
Tackar "Monoceres"! Sknaste citatet ngonsin, och ntligen hittade jag rtt avsnitt
Citera
2008-05-15, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom_103
Kanske r nr Cartman startade ett kristet rockband?

..Vilket f.. r ett av de absolut roligaste avsnitten enligt mitt tycke! Faith+1 som de kallar sig. Lgg mrke till lttexterna som spelas i bakgrunden nr man fr se reklamen fr skivan. I en av ltarna sjunger han ngot i stil med "I wanna get down on my knees and feel the lords salvation all over my face"... Helt jvla underbart
Citera
2008-05-15, 13:28
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
..Vilket f.. r ett av de absolut roligaste avsnitten enligt mitt tycke! Faith+1 som de kallar sig. Lgg mrke till lttexterna som spelas i bakgrunden nr man fr se reklamen fr skivan. I en av ltarna sjunger han ngot i stil med "I wanna get down on my knees and feel the lords salvation all over my face"... Helt jvla underbart
Jo strtsknt avsnitt "-Cartman, you don't know anything about the Bible! -I know enough to exploit it."

Sen i ngn av ltarna "Whenever I see Jesus up on that Cross I can't help but think that he looks kinda hot"
Citera
2008-05-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
Jo strtsknt avsnitt "-Cartman, you don't know anything about the Bible! -I know enough to exploit it."

Sen i ngn av ltarna "Whenever I see Jesus up on that Cross I can't help but think that he looks kinda hot"

JA!! Jag brast ut i gapskratt nu p jobbet nr jag lste det dr Helt klockrent
Citera
2008-05-16, 19:22
Medlem
icares avatar
Tjena, har en liten fundering. I vilket avsnitt gr hela gnget till ett maskot lger dr b.la sexuel harassment panda finns? hittar inte p det.
Citera
2008-05-16, 19:25
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icare
Tjena, har en liten fundering. I vilket avsnitt gr hela gnget till ett maskot lger dr b.la sexuel harassment panda finns? hittar inte p det.

306.. du tnker p island of misfit mascots
Citera
2008-05-16, 19:37
Medlem
icares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
306.. du tnker p island of misfit mascots

Aha just den! tackar
Citera
2008-05-16, 20:47
Bannlyst
detta kanske lter lite dumt, men jag r seris

en jag knner sa ett urkasst skmt som han sa kom frn south park

Citat:
vet du varfr hnan gick ver vgen?
-fr att den hade AIDS!

nn som sett avsnittet som detta r med i? vill verkligen veta vad fr sammanhang detta urkassa skmt kom ifrn...

ifall ingen skulle knna igen detta, s har jag till mitt frsvar att denna person r lite annorlunda...
Citera
2008-05-16, 23:48
Citat:
Ursprungligen postat av dr myller
detta kanske lter lite dumt, men jag r seris

en jag knner sa ett urkasst skmt som han sa kom frn south park

nn som sett avsnittet som detta r med i? vill verkligen veta vad fr sammanhang detta urkassa skmt kom ifrn...

ifall ingen skulle knna igen detta, s har jag till mitt frsvar att denna person r lite annorlunda...

Knner onekligen igen det skmtet. Vet inte om det kommer ifrn South Park dock.

Ps. Hur vet du att skmtet r kasst om du inte fattar innebrden. Och; hur definerar man ett dlig skmt, respektive bra?
Citera
2008-05-17, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Knner onekligen igen det skmtet. Vet inte om det kommer ifrn South Park dock.

Ps. Hur vet du att skmtet r kasst om du inte fattar innebrden. Och; hur definerar man ett dlig skmt, respektive bra?
nej men allt han sa var liksom "vet du varfr hnan gick ver vgen -fr att den hade aids", absolut ingen pong om man nu inte sett avsnittet. drfr jag frgar hr ju...
Citera
2008-05-17, 02:35
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr myller
nej men allt han sa var liksom "vet du varfr hnan gick ver vgen -fr att den hade aids", absolut ingen pong om man nu inte sett avsnittet. drfr jag frgar hr ju...
Det var frn avsnittet med Jared, han som bantade ner sig med Sub sandwiches.
"Jared has aides". Tror det var kinesen p City Wok som berttade den fr grabbarna nr "AIDS finally became funny"..
kolla p avsnittet. Rtt bra avsnitt, men skmtet i sig sger inte s mycket, utan r mest en del utav hela hysteri-stmningen i avsnittet, typ

Fr att frtydliga: Avsnitt 602, "Jared has Aides"
http://www.southparkstudios.com/episodes/103616/
Senast redigerad av Freedom Fighter 2008-05-17 kl. 02:45.
Citera
2008-05-26, 23:07
Medlem
Sg p Super Fun Time-avsnittet, brja asgarva d jag kom att tnka p Nibbler, s jvla klockrent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in