Var riktigt lngesen jag tittade p south park sist, hade tnkt dra ner hela ssong 10 nu, men vill grna ha hela ssong 11 ocks. synd att man inte har mer n piratebits :/
Var riktigt lngesen jag tittade p south park sist, hade tnkt dra ner hela ssong 10 nu, men vill grna ha hela ssong 11 ocks. synd att man inte har mer n piratebits :/
r det bara jag som tycker att Mr. Mackey lter lite annorlunda nu de senaste avsnitten? Han pratar fr snabbt och med en annan satsmelodi n tidigare.. han lter "fel" helt enkelt...
r det nn ny gubbe som har brjat tala in hans rster?
S12 blir bara starkare och starkare nu.
E03 plasar in p min top 10 lista ver SP avsnitt.
S jvla gulligt att Cartman, som nstan alltid r helt utan knnslor, skyddar alla oskyldiga katter.
Jag vntade mig att han skulle brja slja kattpisset. Det r sllan man ser Cartman gra ngot snllt, men antar att det roliga ligger i att han vrderar katterna hgre n judar.
Jag vntade mig att han skulle brja slja kattpisset. Det r sllan man ser Cartman gra ngot snllt, men antar att det roliga ligger i att han vrderar katterna hgre n judar.
Var ju fan det bsta i hela avsnittet.
Nr Kyle frgar Cartman om det r fler som blivit lika behandlade.
"Hmmmm. Nope."
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!