2008-03-21, 16:17
Medlem
Rymdresenärs avatar
Tyckte mest den delen där Butters argt sa att han var en ekorre var skoj. Resten kändes mest trist.
Citera
2008-03-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Avsnittets två höjdpunkter:

1: "Britney waaaoootch!!"
2: När Stan och Kyle i slutet av avsnittet ger upp och börjar sjunga med

Haha, ja!! Uttalet "Britneööh WAOUTCH!" fick mig att garva som fan.. Fast på punkt två hade jag hellre satt in de där två som lutar sig in i bild och sjunger när man hör den låten första gången
Citera
2008-03-21, 17:01
Medlem
Jag kan helt inte komma undan det faktum att South Park är de bästa som finns att kolla på. Jag höll på att gå sönder när dom censurerade ansiktet när hon pissar på nyckelpigan.

Fast jag måste säga att Matt och Trey börjar bli lite blödiga. Speciellt detta om britney. Värsta sympatin. Och det är vida känt att Matt och trey avskyr skådisar.
Citera
2008-03-21, 18:28
Medlem
kudde1s avatar
Märkte ni att dom sa "Leave her alone" Som den där chriscocker
Citera
2008-03-21, 22:38
Medlem
occasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Märkte ni att dom sa "Leave her alone" Som den där chriscocker
Nej, det gjorde vi inte.
Citera
2008-03-21, 22:59
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
Haha, ja!! Uttalet "Britneööh WAOUTCH!" fick mig att garva som fan.. Fast på punkt två hade jag hellre satt in de där två som lutar sig in i bild och sjunger när man hör den låten första gången
Hehe, de brukar ha liknande ord de förvränger suksesivt i SP
Tillexempel när aliens kommer till SP och så säger rednecks'en "They're taking our jobs!" som till slut blir "Thre rekni ou jerrh" ungefär.

Rätt roligt avsnitt enligt mig, gillade sången
Citera
2008-03-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Tillexempel när aliens kommer till SP och så säger rednecks'en "They're taking our jobs!" som till slut blir "Thre rekni ou jerrh" ungefär.

Japp, och jag älskar det. Samma sak i "Now you're a man" av DVDA (Jag förutsätter att ni sett Orgazmo av Trey & Matt, om inte: SE DEN), där Trey sjunger. Efter ett tag förvrängs ordet "Man" till "MAOOUÅÅHN" ungefär

I avsnittet du talar om.. Jag dog på fläcken första gången jag såg det, i slutet när en naken trucker vrålar ut "DÖÖRK A DUUH"
Citera
2008-03-22, 00:31
Medlem
Chaparalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Inte sett det än, men gick in på www.allsp.com och jävlar vilken grym kvalite det var på nätstreamingen som annars brukar vara rätt halvkass, men den här gången var det verkligen mer eller mindre 100% kvalite

Det enda som var kul var ju : That squirrel is obviously nuts!

Om du tror att det var bra kvalite på bilden, kolla in den nya uppdateringen av:

http://www.southparkstudios.com/

Helt otrolig bildkvalite! Kolla in den!
Citera
2008-03-22, 02:24
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsuranuke
Asså detta avsnitt var ju bara larvig... britney ska döda sig själv men misslyckad och springer runt utan huvud det är ju bara larvigt...

Snälla nån, titta på Stefan & Krister istället om du inte fattar, du verkar inte ens fatta poängen med SP. Dom sände ut ett klockrent budskap, igen.
Citera
2008-03-22, 04:17
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Snälla nån, titta på Stefan & Krister istället om du inte fattar, du verkar inte ens fatta poängen med SP. Dom sände ut ett klockrent budskap, igen.
Eh, det handlar nog inte om att förstå poängen (den var knappast subtil). Avsnittet var, bortsett från de första 5-6 minuterna, trist.
Citera
2008-03-22, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chaparalle
Om du tror att det var bra kvalite på bilden, kolla in den nya uppdateringen av:

http://www.southparkstudios.com/

Helt otrolig bildkvalite! Kolla in den!

Titta. Där kom det ja. Nu har de äntligen börjat lägga upp avsnitten gratis på nätet. Och det är Southparkstudios själva som gör det så det är lagligt och avsnitten kommer inte försvinna gång på gång. Och bilkvaliteten är 1000 ggr bättre.

Åt helvete med mina gamla bokmärken allsp.com och stansdad.com
Citera
2008-03-22, 19:05
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity

They took uhr juhbs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in