Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
så vi skall bara ta skit på forumet men om någon faktiskt håller med så skall vi ta det privat?
Det var ett bra förslag, det kan jag gå med på.
Iaf, det va ett jävla bråk om allt detta med trådlåsningar och OT människor. Varför inte bara varna folk som är OT för mycket för att i slutändan banna dom om dom inte skärper sig? Att låsa en tråd för att nån råkat sätta fel rubrik är ju helt skevt, som nåt jävla skolgrej. Ändra istället rubriken. Att människor går OT är i min mening lite charmigt här och där, men är det några som går för mycke OT är det ju bara att varna dom och plocka bort deras inlägg...låsa intressanta trådar är bara fel...
Och allvarligt, jag tycker att ifall nån kommer med kritik som är bra, vare sig positiv lr inte, så kan den göra nån tråd om det. men detta var ju bara larvigt, han sa fan inte nåt som inte redan sagts förut av er. och ifall du känner att du inte får tillräcklig uppskattning här på forumet LT kan du ju säkert gå till din pojkvän och få lite uppskattning därifrån. Har du något behov av att få höra hur bra du är som moderator och hur bra det är att ha klara snäva regler och att minsta regelövertramp bör resultera i värre tortyr än jesus själv?
Klart som fan att det ska få gå lite OT ibland och klart som fan att man inte alltid kanske sätter en bra rubrik. Nå, ändra och säg till användaren att försöka göra bättre ifrån sig nästa gång, svårare än så är det inte...