• 2
  • 3
2011-03-16, 11:52
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irren
haha vi borde terupprta gas kamamre igen, reserverat 4 life fr folk p ockult forumet, pedo forumet o neger forumet

Bra id! Sjlv tycker jag att man kan mala ner alla tjocka personer som gr in och lser p forum de inte r intresserade av och mata grisarna med.
Citera
2011-03-16, 11:54
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
h fan. D kan ju du ta och bevisa det som alla andra misslyckats med genom vrldshistorien.

Nej. Du har snappat upp det nnstans bara. Det betyder ingenting i nrheten av vatten. Du fattar vl sjlv att ett ords betydelse inte ndras fr att du stter stor bokstav i brjan? Kemp r inte ett latinskt ord heller.

Konstigt iaf! Kan du frklara att det var p latin och inte svenska och riktiga ord.

Stor och lite bokstav: Testa sjlv p googletranslate
Citera
2011-03-16, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phenomenet
Konstigt iaf! Kan du frklara att det var p latin och inte svenska och riktiga ord.

Stor och lite bokstav: Testa sjlv p googletranslate
1. Undermedvetet?
2. Lgn?

Stor och liten bokstav - spelar ingen roll vad google translate sger, romarna hade inte ens gemener.
Citera
2011-03-17, 11:42
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
1. Undermedvetet?
2. Lgn?

Stor och liten bokstav - spelar ingen roll vad google translate sger, romarna hade inte ens gemener.

Okej skummt! Ja varfr skulle jag ljuga fr oknda mnniskor p ett forum, det finns betydligt bttre stt att f uppmrksamhet p.

S undermedvetet lter bra.
Citera
2011-03-17, 11:56
Medlem
Mummies avatar
Om du fr fler av dessa meddelanden s hoppas jag du skriver om dom hr.
De som tycker det r trams ska du strunta i.
Tror du fick ett meddelande av ngon som vill du ska frmedla vad du hrt och sett.
Citera
Igår, 05:33
Medlem
engammalfisks avatar
Hrde en ovanlig rst igr nr jag skulle sova "your house is eternal"

va bra d men jag har varken villa eller kvinna att bygga en tt med.

mste ha vart en av mina lealsa cp matrix kloner.
Citera
Igår, 12:32
Medlem
Nej det finns inte telepati mellan mnniskor. Detta har testats i kontrollerade experiment ondligt mnga gnger och har gng p gng visat sig vara bullshit. Nej det r inte mjligt att fnga upp andras tankar. Om ngon som lser mitt svar anser att jag har fel och att det finns bevis p att "telepati" r en frmga som r mjlig s vnligen presentera den studie som bekrftar att detta r fysiskt mjligt. Och d talar jag inte om sgade studier som CIA's "stargate" eller Rhines, Schwartz och andra pseudoforskare utan serisa studier som accepterats av forskaretablissemanget som helhet.

Citat:
Ursprungligen postat av MiriamAlex
Vad spnnande. Tja, det finns ju telepati mnniskor emellan och man kan fnga upp andras tankar. S varfr inte frn sjl till p jorden levande mnniska? Det r ju s det gr till nr man kanaliserar och allt det... Latin... well well. Fantasieggande. Om du inte som ngon sade plockade upp frn ditt eget undermedvetna s var det ngot av allt det dr spnnande vi inte vet s mycket om just hr och nu...
Senast redigerad av charlie80 Igår kl. 12:35.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in