• 2
  • 3
2011-03-16, 11:52
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irren
haha vi borde återuppräta gas kamamre igen, reserverat 4 life för folk på ockult forumet, pedo forumet o neger forumet

Bra idé! Själv tycker jag att man kan mala ner alla tjocka personer som går in och läser på forum de inte är intresserade av och mata grisarna med.
Citera
2011-03-16, 11:54
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
Åh fan. Då kan ju du ta och bevisa det som alla andra misslyckats med genom världshistorien.

Nej. Du har snappat upp det nånstans bara. Det betyder ingenting i närheten av vatten. Du fattar väl själv att ett ords betydelse inte ändras för att du sätter stor bokstav i början? Kemp är inte ett latinskt ord heller.

Konstigt iaf! Kan du förklara att det var på latin och inte svenska och riktiga ord.

Stor och lite bokstav: Testa själv på googletranslate
Citera
2011-03-16, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phenomenet
Konstigt iaf! Kan du förklara att det var på latin och inte svenska och riktiga ord.

Stor och lite bokstav: Testa själv på googletranslate
1. Undermedvetet?
2. Lögn?

Stor och liten bokstav - spelar ingen roll vad google translate säger, romarna hade inte ens gemener.
Citera
2011-03-17, 11:42
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
1. Undermedvetet?
2. Lögn?

Stor och liten bokstav - spelar ingen roll vad google translate säger, romarna hade inte ens gemener.

Okej skummt! Ja varför skulle jag ljuga för okända människor på ett forum, det finns betydligt bättre sätt att få uppmärksamhet på.

Så undermedvetet låter bra.
Citera
2011-03-17, 11:56
Medlem
Mummies avatar
Om du får fler av dessa meddelanden så hoppas jag du skriver om dom här.
De som tycker det är trams ska du strunta i.
Tror du fick ett meddelande av någon som vill du ska förmedla vad du hört och sett.
Citera
2025-07-21, 05:33
Medlem
engammalfisks avatar
Hörde en ovanlig röst igår när jag skulle sova "your house is eternal"

va bra då men jag har varken villa eller kvinna att bygga en ätt med.

måste ha vart en av mina lealösa cp matrix kloner.
Citera
2025-07-21, 12:32
Medlem
Nej det finns inte telepati mellan människor. Detta har testats i kontrollerade experiment oändligt många gånger och har gång på gång visat sig vara bullshit. Nej det är inte möjligt att fånga upp andras tankar. Om någon som läser mitt svar anser att jag har fel och att det finns bevis på att "telepati" är en förmåga som är möjlig så vänligen presentera den studie som bekräftar att detta är fysiskt möjligt. Och då talar jag inte om sågade studier som CIA's "stargate" eller Rhines, Schwartz och andra pseudoforskare utan seriösa studier som accepterats av forskaretablissemanget som helhet.

Citat:
Ursprungligen postat av MiriamAlex
Vad spännande. Tja, det finns ju telepati människor emellan och man kan fånga upp andras tankar. Så varför inte från själ till på jorden levande människa? Det är ju så det går till när man kanaliserar och allt det... Latin... well well. Fantasieggande. Om du inte som någon sade plockade upp från ditt eget undermedvetna så var det något av allt det där spännande vi inte vet så mycket om just här och nu...
Senast redigerad av charlie80 2025-07-21 kl. 12:35.
Citera
2025-08-01, 22:03
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Konstigaste meddelanden jag har fått är.

Du är hjärta själs krigare

Krigar för andlighet

Ödes bestämt
Citera
2025-09-17, 23:12
Fast du sa ju att det lös in från fönstret via månen.

Citat:
Ursprungligen postat av phenomenet
Som en slags röst i mitt huvud. Jag kan inte latin
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in