2011-03-08, 18:45
Medlem
vante33s avatar
Kom nyss hem från gymmet och idag var det bara 8 tjejer med tajta träningsbyxor(brukar oftast vara mer) som av "någon slump" alltid var tvungna att köra övningar där dom svankar sjukt mycket med röven exakt vid fria vikterna där alla killar hänger.

Varför gör dom detta?
Citera
2011-03-08, 18:47
Medlem
Aviarts avatar
Attentionwhores?
Citera
2011-03-08, 18:47
Medlem
FÖr att överlag tränar tjejer mer ben/rumpa.
kan vara förklaringen sen är det väl inte så att du klagar?
finns väl inget trevligare än tjejer när man vilar lite.
Citera
2011-03-08, 18:48
Medlem
Poddes avatar
Dom vill ha kuk.
Citera
2011-03-08, 18:49
Medlem
Phantom042s avatar
De vill att du ska titta. De känner sig lite bättre då. Det handlar om hela kvinnans behov av att få kuk och känna sig omtyckt av kuken.
Citera
2011-03-08, 18:50
Medlem
EnGalenToks avatar
Jag går alltid fokuserad till gymmet men när jag väl är där så är det bara rövar jag spanar på Men jag antar att dem gör så bara för att visa sina "Tajta" rövar Va glad så länge inte killarna börjar ha tajta byxor och trycka röven i ansiktet på dig

Mvh
Citera
Medlem
vante33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Attentionwhores?
Misstänker också detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Svaw
FÖr att överlag tränar tjejer mer ben/rumpa.
kan vara förklaringen sen är det väl inte så att du klagar?
finns väl inget trevligare än tjejer när man vilar lite.
Jag vet att tjejer tränar mer ben och rumpa men VARFÖR just där alla killar är och varför böjer dom alltid sig som om dom skulle köra doggystyle framför killarna?

Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Dom vill ha kuk.
Misstänker också detta. Ska jag gå fram och fråga nästa gång om dom vill ha kuk?
Citera
Medlem
MoribundWorlds avatar
Tjejernas röv och lår är som killarnas biceps och bröst.

Det är inte attentionhoreri egentligen. Det är precis som vi killar, som har linne, som vill se våra muskler i spegeln. Tjejerna vill se sin fasta rumpa och känna sig snygga osv.

Attentionhoreri är högklackat och kort kjol på krogen, inte tajta byxor på gymmet. Generellt då.
Citera
2011-03-08, 18:52
Medlem
tror de vill ha bekräftelse att dom
e snygga
Citera
2011-03-08, 18:52
Medlem
De är sexuellt frusterade, och vill att hingstarna på gymmet ska uppmärksamma detta. Inled en konversation nästa gång och erbjud lite tips/hjälp?

OT: Vart gymmar du?
Citera
2011-03-08, 18:55
Medlem
vante33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Tjejernas röv och lår är som killarnas biceps och bröst.

Det är inte attentionhoreri egentligen. Det är precis som vi killar, som har linne, som vill se våra muskler i spegeln. Tjejerna vill se sin fasta rumpa och känna sig snygga osv.

Attentionhoreri är högklackat och kort kjol på krogen, inte tajta byxor på gymmet. Generellt då.

Njaaa. Fria vikterna är killarnas område medans gruppträning är tjejernas område. Inte ofta man ser en kille med fina biceps och bröst utan någon tröja på sig på ett yoga pass.
Citera
2011-03-08, 18:56
Medlem
danthedudes avatar
.....eller så stretchar/tränar de, utan en åtanke på att du ska glo sönder röven på dem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in