Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hon är ju inte ens snygg, jag förstår inte hur castingen tänkte där, alla sådana karaktärer måste ju vara sexiga, det är ju deras viktigaste egenskap.
Ja, det med, även om jag personligen skulle använda ordet "söt" vilket är synonymt med det oskuldsfulla som den förre Naevia avspeglade.
Hon valde att filma i New York eller någonting liknande så de var tvungna att casta en annan ... men visst fan i helvete gjorde de fel casting.
Hon var Crixus anledning till att gå emot allting han slogs och blödde för;
hon blev hans nya sak att slå och blöda för, men den historien blev fullkomligt ointressant när den saknar fundamental karisma för att hålla den levande.
Säsong 2 var en av de största besvikelser jag har upplevt sedan jag började följa tv-serier. Hela säsongen känns som ett enda långt filler-avsnitt, vilket också är anledningen till att jag tror att säsong 3 kommer att bli mycket bättre; säsong 2 känns som en vi-måste-få-början-överstökad grej. När Crassus och Caesar jagar dem från den ena änden till den andra; när Spartacus bygger sin armé; när Gannicus, Crixus och Agron blir generaler, då, ta mig fan, kan det inte bli dåligt.
Fan ta dem om de misslyckas med porträttet av Caesar, även om jag förstår att Crassus får en större roll.