2011-03-08, 10:03
Medlem
dom senaste dagarna har det på morgonen och långt in på förmiddagen och även just nu, varit svårt att andas in djupt, vill hela tiden gäspa men det går inte, det tar liksom stopp. Känns som att jag inte får tillräckligt med luft, och så har jag ilningar längs ryggraden, kallsvettas och är lite småyr.

Håller nästan på att få lite panik, livrädd för att inte kunna andas. Är det någon som vet vad detta kan vara, om det beror på stress eller så och vad man kan göra åt det?
Citera
2011-03-08, 10:06
Medlem
Nobheads avatar
Det kallas trötthet. Upplever själv att jag kan vara lite illamående och yr på morgonen också. Inget att oroa sig för.
Citera
2011-03-08, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobhead
Det kallas trötthet. Upplever själv att jag kan vara lite illamående och yr på morgonen också. Inget att oroa sig för.
men det kommer inte på morgonen. Oftast om jag varit vaken några timmar, jag upplever inte att jag är trött eller illamående, bara att det liksom känns som om luften inte kommer ner i lungorna
Citera
2011-03-08, 10:12
Medlem
Nobheads avatar
Då bör du väl gå till doktorn för en rutinkoll. Tvivlar dock på att det är något allvarligt.
Citera
2011-03-08, 10:40
Medlem
Är du överviktigt?, suttit mycket vid datorn i dålig ställning?, jag brukar uppleva samma sak när jag har suttit för mycket vid datorn, prova att gå en långpromenad.
Citera
2011-03-08, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Är du överviktigt?, suttit mycket vid datorn i dålig ställning?, jag brukar uppleva samma sak när jag har suttit för mycket vid datorn, prova att gå en långpromenad.
nej varken eller. Men gick och pratade med sjuksyster, hon trodde det var början på panikångest.-.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in