Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-08, 00:33
Medlem
hahaha tänk vad förnedrande. Det kan inte vara kul efter ha varit med om något sådant ahhaha, tänk när hon berättar denna historian till sina barn
Citera
2011-03-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Vem var påhittad? Han tog ju livet av sig,

När idioter som denna användare upprepande gånger svarar i ämnet utan att ens läst artikeln. Börjar man verkligen vilja ha ett införande av iq test för att skapa ett konto.

Hur kan man bli så jävla dum som du är ? Läste du ens artikeln eller rubriken

Tycker det inte var det minsta humoristiskt, hur kan man vara så sjuk som människa att få en random kille att spela en påhittad person för att få det att framstå som verkligt, och hur går man med på det som kille att spela en annan och kyssa en tjej bara för att jävlas.

Anses detta som urkundsförfalskning av kille som spelade denna ”Jaydon Rothwell” då han inte finns ? Eller vad ligger det under för brott att utge sig att vara någon annan, lär ju finnas åtminstone någon med just det namnet.
Citera
2011-03-08, 00:51
Medlem
Nytt-kontos avatar
Tur att polisen ingrep och fick dom att be tjejen om ursäkt...

Fattar inte vad aftonbladet håller på med, ena gångegen kan dom inte ta med barn som blivit sexuellt trakasserade på badhus och nästa kan dom skriva artikel om random tjej i usa som blivit lurad som tydligen inte ens va ett brott....
Citera
2011-03-08, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
När idioter som denna användare upprepande gånger svarar i ämnet utan att ens läst artikeln. Börjar man verkligen vilja ha ett införande av iq test för att skapa ett konto.

Hur kan man bli så jävla dum som du är ? Läste du ens artikeln eller rubriken

Tycker det inte var det minsta humoristiskt, hur kan man vara så sjuk som människa att få en random kille att spela en påhittad person för att få det att framstå som verkligt, och hur går man med på det som kille att spela en annan och kyssa en tjej bara för att jävlas.

Anses detta som urkundsförfalskning av kille som spelade denna ”Jaydon Rothwell” då han inte finns ? Eller vad ligger det under för brott att utge sig att vara någon annan, lär ju finnas åtminstone någon med just det namnet.
Försöker du vara rolig eller? Undra vem som är idiot. Jag har läst artikeln men begriper inte vad du tycker som är så konstigt egentligen? Hon inte döda han sen på internet lurade tjej.
Citera
2011-03-08, 00:55
Medlem
FreakinEdvins avatar
Citat:
Hon inte döda han sen på internet lurade tjej.
... va?
Citera
2011-03-08, 01:03
Medlem
viktor.hockey.96s avatar
Citat:
Försöker du vara rolig eller? Undra vem som är idiot. Jag har läst artikeln men begriper inte vad du tycker som är så konstigt egentligen? Hon inte döda han sen på internet lurade tjej.

Du är fan tamej dummare än en stock.

Det var _INGEN_ som begick självmord. INGEN. INGET SJÄLVMORD. Det var påhittat!!!!! PÅHITTAT (INTE RIKTIGT) FÖRSTÅR DU NU?
Citera
2011-03-08, 01:05
Medlem
FreakinEdvins avatar
Citat:
Vadå va?
Ser du inte själv att meningen är fullkomligt obegriplig?
Citera
2011-03-08, 01:09
Medlem
GanjaFarfars avatar
Finns artikeln på någon annan "nyhetssida"? Har googlat "bluffpojkvän" utan framgång..

Förstår däremot på inläggen i tråden att detta rör sig om något slags "flicksträck" där man har "tagit livet av" en påhittad pojkvän till en mobbad flicka.
Om jag har rätt i detta så är det ju ingenting komiskt med detta utan bara ett otroligt överdrivet skämt från flickornas sida..
Senast redigerad av GanjaFarfar 2011-03-08 kl. 01:32. Anledning: sammanfattning av artikeln i senare post
Citera
2011-03-08, 01:10
Medlem
Alfons Hottlers avatar
Citat:

Historian består av:

1styck mobbad tjej
2styck mobbande tjejer
1styck påhittad kille.

Historia:

"1styck mobbad tjej" hade träffat en av de "2styck mobbande tjejernas" ex. De "2styck mobbande tjejerna" hämnas genom att starta ett konto på facebook där de låtsas vara en kille vid namn "Jaydon Rothwell"(Killen som "dog"). Denna "Jaydon Rothwell" är en påhittad karaktär. När "1styck mobbad tjej" varit tillsammans med "1styck påhittad kille" i tre månader begår den påhittade killen(som 1styck mobbad tjej är tillsammans med) så begår "1styck påhittad kille" självmord.

Ingen dog, de ville bara hämnas på "1styck mobbad tjej".
Citera
2011-03-08, 01:12
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursäkta men vad fan menar du med den sista meningen?
Citera
2011-03-08, 01:14
Medlem
antonthamans avatar
Citat:

haha det var det roligaste idag tror jag

OnT: Jag tycker inte att det var okej alls. Tänk om polisen inte hade fått nys om det och den stackars tjejen levt hela sitt liv i tron att det var hennes fel att någon begått självmord.
Citera
2011-03-08, 01:19
Bannlyst
Detta var ingen mening att disskutera lite fel tråd då ni puckon inte har alla korten hemma. Om ni kan läsa svenska så är det bara läsa, ni verkar läs och förståsvårig, måste ni komma trakassera eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in