Muslimerna kommer snart ta över Europa/världen och "if you cant beat them, join them" tänkte jag. dessutom verkar Islam inte vara så tokigt som många vill få det att framstå.
Hur gör man för att konvertera och säkra sin framtid?
Religion är inte i första hand som ett medlemskap, utan är mer som ett högst personligt vansinne. Så i ditt fall rekommenderar jag dig att låsa in dig i ett mörkt rum några veckor med endast alkohol och fläskkött att tillgå, när du är rädd för dig själv och dina tankar kan du lämna rummet och njuta av ditt liv utan verklighetsuppfattning. Förhoppningsvis slipper du nu ditt sug efter whisky och bacon. Skulle du därefter vilja gå steget fullt ut och ansluta till någon sekt så kan du alltid kontakta en ledare som sedan ger dig vidare instruktioner hur du ansluter till kometen/rymdskeppet/himmelriket etc.
Gå ut på valfritt torg. Ha en ryggsäck på ryggen, fylld med bomber. Tryck på mobiltelefonen. Spräng torget. Du hamnar i himlen med 42 oskulder! Success!!! WINWIN!
Gå ut på valfritt torg. Ha en ryggsäck på ryggen, fylld med bomber. Tryck på mobiltelefonen. Spräng torget. Du hamnar i himlen med 42 oskulder! Success!!! WINWIN!
Med resten av oskulderna som tog självmord innan dig.
Bättre än så, det är 72 oskulder man får. Varför man skulle vilja ha oskulder förstår jag dock inte. Källa