Hej, Nu är det så att min dator har packat ihop efter att ha automatisk gjort en uppdatering från microsoft. När jag startar datorn så har jag bara ett konto som ska loggas in automatiskt men efter en lång tid utav laddningen på Välkommen rutan så kommer det upp att.
"Tjänsten Group Policy Client misslyckades med inloggningen. Ett RPC(Remote Procedure Call) nådde inte fram och utfördes inte."
Denna text står ett tag sedan loggas man ut och skärmen blir svart.
Innan man kommer fram till windows-inloggningen så kommer det upp ifall jag vill starta windows normalt eller i felsäkert. Har testat båda med samma resultat.
Har ingen aning om hur jag skall lösa detta, Har mina Win7 cd skivor ifall det hjälper.
Vill helst ha detta löst utan att behöva förlora filer.
Hoppas det finns någon som kan hjälpa!
Starta upp på en Ubuntu Live-CD och överför viktiga data till annan disk och kör sen en nyinstallation av W7. Det är det enklaste och snabbaste sättet. Det är av bl.a. den anledning man bör flytta userdata-katalogerna från systempartitionen och lägga det på annan fysisk disk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!