• 6
  • 7
2011-09-21, 16:09
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Hemulens mix.

Hoppas 3.0 kan vara något att hänga i granen. Personligen tyckte jag att 2.0an sög rejält mycket snopp så förväntningarna på denna är inte jättehöga, men i och med Haze finns väl chansen att denna innehåller samma och således är en mix med krut i. Hoppas, hoppas...

En fråga angående 2.0 ... Funkade den överhuvudtaget? :-)
Citera
2011-09-21, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123

Nej den slog inte ens på mig tycker jag, rökte hela påsen på en hel kväll vart väl beng 5 min efter man rökte en.
Citera
2011-09-21, 17:20
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration
Nej den slog inte ens på mig tycker jag, rökte hela påsen på en hel kväll vart väl beng 5 min efter man rökte en.
Surt, har du testat white label spirit? och om du har det, kan du jämföra *rus* ?
(jag har rökt white label, och tyckte det var helt okej faktiskt) :P
Citera
2011-09-21, 17:54
Medlem
Cpkrille123s avatar
Nu har jag fått lite info om denna mixen.
Den ska vara bra mycket starkare än 1 och 2 inferno...
Ska beställa snarast..

Edit: ursäkta dubbelpost..
Senast redigerad av Cpkrille123 2011-09-21 kl. 18:10.
Citera
2011-09-21, 18:00
Medlem
Citat:

Hehe, nej inte alls. Rökte kopp efter kopp efter kopp utan att känna ett endaste dyft, så jag gav bort skiten.
Citera
2011-09-21, 18:18
Medlem
snowgoons avatar
Prylshoppen har bara skit produkter, thats that
Citera
2011-09-21, 18:20
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon
Varför skriver du ens i tråden, Idiot.. du tillför ingenting.
Citera
2011-09-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon

Ptja, på senaste har det väl varit klent i utbudet, men de har ju tidigare haft bra grejer till salu, exempelvis Jah Rush Ultra Strong som jag håller som en av de bättre mixarna jag testat.
Citera
2011-09-21, 18:29
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Ptja, på senaste har det väl varit klent i utbudet, men de har ju tidigare haft bra grejer till salu, exempelvis Jah Rush Ultra Strong som jag håller som en av de bättre mixarna jag testat.

Håller med den där Jah rush Ultra strong, var riktigt bra! fast på senaste tiden så har de vart rätt klena mixar. Men PS kan komma tillbaka med bra produkter, de har ju funnits ett tag och jag har aldrig haft strul med dom
Citera
2011-09-21, 18:47
Medlem
Adks avatar
Föll för festelsen och la en beställning så på fredag får man väl se om detta är något att ha. Personligen blev jag väldigt bäng på både 1.0 och 2.0, dock varade ruset bara 30 min första hiten sen fick man fylla på var 15-20:e minut vill jag minnas.

Men å andra sidan var ju detta när 3:e generationens mixar dominerade marknaden och då var det ju inte läge att vara kräsen om man ville handla lagligt med tanke på att mixarna dom sålde på SB och SN sög ändå hårdare och inferno fick man ju åtminstone mer gram för pengarna.
Citera
2011-09-21, 18:57
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Föll för festelsen och la en beställning så på fredag får man väl se om detta är något att ha. Personligen blev jag väldigt bäng på både 1.0 och 2.0, dock varade ruset bara 30 min första hiten sen fick man fylla på var 15-20:e minut vill jag minnas.

Men å andra sidan var ju detta när 3:e generationens mixar dominerade marknaden och då var det ju inte läge att vara kräsen om man ville handla lagligt med tanke på att mixarna dom sålde på SB och SN sög ändå hårdare och inferno fick man ju åtminstone mer gram för pengarna.

Återkom med rapport :-)
Jag själv ska beställa såfort ekonomin tillåter
Citera
2011-09-29, 03:23
Medlem
snowgoons avatar
Citat:
Varför skriver du ens i tråden, Idiot.. du tillför ingenting.
Oj avstängd, jobbigt.
har beställt där ifrån ett par gånger och dom säljer rövskägg till spice. åtminståne white label
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in