2004-09-06, 23:53
Medlem
käcke-pers avatar
Tänkte bara kika hur den allmänna opinionen om detta fatala bottennapp tillika skitprogram och dödspåskyndare är. High Chaparall som dessa pågar tidigare skapat är ju i många fall ett ganska roligt och charmigt program, hur dessa har fallit in på ett avspår som detta är för mig oförståeligt
Citera
2004-09-07, 02:27
Medlem
rausings avatar
filip och fredrik hugger nog helt enkelt på vad som är kul för stunden. det var fina tider när de höll sig till öppna kanalen.
Citera
2004-09-07, 07:33
Medlem
Jag har bara sett ett halvt program, och det var väl rätt kul att se gamla pinsamheter. Den alternativa Schlagerfestivalen gav mig ett gott skratt. Men programmets svaghet avslöjas när de listar "höjdare" som de inte har fått loss rörliga bilder till. Illustrationer och bildkollage ledsagade av en speakerröst som drar händelseförloppet funkar helt enkelt inte. De borde ha sållat i materialet.
Citera
2004-09-07, 09:59
Medlem
NERDs avatar
Ja sen är det för mycket med 100 olika inslag. Kan tänka mig att endast 10 håller riktig god klass. Ett program vore bättre.
Citera
2004-09-07, 11:03
Medlem
Well... filip och fredrik har väl alltid varit mycket för att "lista saker"?
Jag tycker programmet känns helt naturligt för dem.

Dock skulle jag uppskattat fler "höjdare" och mindre snack. 5 program a 20 höjdare hade varit bättre, men kanal5 vill väl klämma så mycket som möjligt ur det.

Troligtvis blir höjdarna även roligare och roligare - det är lite poängen med att börja bakifrån i en lista.
Citera
2004-09-07, 11:17
Bannlyst
det var en kul reminer av solstollarna !hihi
"playboy tv för småglin" eller hur var det.

och det stämmer! helt bizarrt program där två äldre killar i dalmasfrilla gick omkring med halvribba bland massa bikinibrudar.. gillade speciellt vinjetten, med topless sköjungfru, halvnakna brudar osv.. Skulle nån tro att det här sänts på bollibompa idag? näää
Citera
2004-09-07, 18:18
Medlem
uhhhhs avatar
Även om programmet inte tillhör deras bästa så är det fortfarande bättre mycket annat som bjuds i burken.
Citera
2004-09-07, 22:27
Medlem
Pellenezs avatar
En del riktogt roliga inlag. Det kan nog tas sig. Tummen upp!
Citera
2004-09-07, 23:15
Medlem
joyces avatar
Jag kommer fortsätta titta. Nästa gång visar de ett inslag från tv3´s milstolpe Tutti frutti. Bara det är värt en puss på både Fredrik och Filip.
Citera
2004-09-08, 18:32
Medlem
Det enda som var riktigt skoj var ju den där dansbandsvideon.. Ha ha
Citera
2004-09-08, 18:46
Medlem
Agent Coopers avatar
Programmet var kanon. Bara att luta sig tillbaka och njuta.
Undrar vad solstolle-grabbarna sysslar med i Thiland? :mad:
Citera
2004-09-09, 17:54
Medlem
Klabbarparns avatar
Tycker man inte ska analyser programet alltför hårt utan bara ta det som ett svep av roliga allmänbildande klipp från förr som råkar vara listade. Skrattade gott åt ett par klipp. Musikvideon skulle jag gärna se igen . Sedan Fråga Bertil var ju ett klipp jag inte sett innan. Tycker att det är intressant att se saker det fotfarande pratas om som aldrig visas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in