2012-04-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantHilda
Är du säker? Jag har hört ett annat namn

Vet att han sitter häktad/dömd för samma brott
Citera
2012-04-06, 11:40
Medlem
8-digits avatar
Märkligt att det är så lätt att förleda småflickor till vad som helst.
Citera
2012-04-06, 12:18
Medlem
Fattar inte att man kan vara så dum som flickan endå är.
Citera
2012-04-06, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Look who's talking.

Jävligt stört av honom att injicera sömnmedel i stackaren.
Citera
2012-04-06, 14:35
Medlem
godawdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy

Inte dum utan jävligt smart, lätt sätt att få 85k.
Citera
2012-04-06, 15:29
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Låter jävligt konstigt att dom kan knipa någon efter nästan två år, utan något DNA bevis. Men men det är väll så det fungerar i en feministregim som Sverige. Det skulle lika gärna vart ihopdiktade lögner och lite småryckten.

Ja, att han dessutom erkänt måste ju vara ett tecken på att han är oskyldig...
Citera
2012-04-06, 15:33
Medlem
En del bisarra uttalanden i tråden. Vilken normalt funtad 25åring dejtar 13åringar, än mindre ligger med dom? Iaf bra att han dömdes och sunt att lagstiftningen faktiskt betecknar detta som Våldtäkt mot barn.
Citera
2012-04-06, 16:22
Medlem
Kan någon länka hans eller hennes facebook?
Citera
2012-04-06, 21:05
Medlem
''En 25-årig man i Sundsvall våldtog en 13-årig flicka som han träffat på Facebook. Nu har han dömts till fängelse i två år och fyra månader.
Flickan kom i kontakt med den 25-årige mannen på Facebook i januari i år. Efter att ha chattat med varandra och träffats på stan bestämde de att träffas hemma hos flickan. Där hade de samlag. I samband med det ska mannen enligt domen också ha injicerat flickan med sömnmedlet Stilnoct, skriver Dagbladet.
Efter händelsen mådde flickan dåligt och vände sig till en äldre bekant som tog med henne till sjukhuset. Efter att ha undersökt henne gjorde läkaren en polisanmälan''

När dom knullade eller efter? Vad jag förstår så var samlaget frivilligt från flickans sida. Endå stört att injicera sömnmedel i henne.

Kanske hade hon ångest och ville polisanmäla? Fördjävligt isf. Är alltid mycket tveksam till dessa våldtäktsanklagelser när det handlar om frivilliga samlag. ''men jag vågade inte säga nej''. Nähä, och hur ska då en kille veta om du vill eller inte?

Sen är denna lag ett jävla skämt ibland. Båda kan va med på det men endast killen blir anmäld och får problem medans tjejen får tusentals kronor för nått hon endå var med på. Lär dessa småflickor lite ansvar och att det är fel att anklaga nån för saker de endå varit med på.
Citera
2012-04-06, 21:39
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Jag vet precis vem det är. Kännt honom i ca 10 år och missbrukat en hel del droger med personen i fråga. Vill inte skydda varken honom eller hans handling, men jag tänker inte gå ut med hans namn då jag kan få det kastat i ansiktet senare.

Hans smeknamn är Cartman, så mycket kan jag väl säga.
Citera
2012-04-06, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av galensnubbe
''En 25-årig man i Sundsvall våldtog en 13-årig flicka som han träffat på Facebook. Nu har han dömts till fängelse i två år och fyra månader.
Flickan kom i kontakt med den 25-årige mannen på Facebook i januari i år. Efter att ha chattat med varandra och träffats på stan bestämde de att träffas hemma hos flickan. Där hade de samlag. I samband med det ska mannen enligt domen också ha injicerat flickan med sömnmedlet Stilnoct, skriver Dagbladet.
Efter händelsen mådde flickan dåligt och vände sig till en äldre bekant som tog med henne till sjukhuset. Efter att ha undersökt henne gjorde läkaren en polisanmälan''

När dom knullade eller efter? Vad jag förstår så var samlaget frivilligt från flickans sida. Endå stört att injicera sömnmedel i henne.

Kanske hade hon ångest och ville polisanmäla? Fördjävligt isf. Är alltid mycket tveksam till dessa våldtäktsanklagelser när det handlar om frivilliga samlag. ''men jag vågade inte säga nej''. Nähä, och hur ska då en kille veta om du vill eller inte?

Sen är denna lag ett jävla skämt ibland. Båda kan va med på det men endast killen blir anmäld och får problem medans tjejen får tusentals kronor för nått hon endå var med på. Lär dessa småflickor lite ansvar och att det är fel att anklaga nån för saker de endå varit med på.

Ja nog tycker jag att man kan kräva mer av en vuxen än ett barn även om den vuxen är man? Varför ska vuxna män ha rätt att spruta knark i barn och ligga med dem för?
Citera
2012-04-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergert
Ja nog tycker jag att man kan kräva mer av en vuxen än ett barn även om den vuxen är man? Varför ska vuxna män ha rätt att spruta knark i barn och ligga med dem för?

Ta din första fråga igen och skriv korrekt svenska.

Påstår du att jag har sagt att de ska ha den rätten eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in