• 4
  • 5
2011-04-09, 00:07
Medlem
ditt finger/fingrar kan fan inte lukta gott :<
Citera
2011-04-09, 00:55
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Träffade för övrigt en tjej ett par gånger som alltid ville att jag skulle stå på knä när hon sög av mig. Det hon gjorde då var att hon tryckte sitt knä precis bakom pungen, inte särskilt hårt så att det gjorde ont, men tillräckligt hårt för att lägga press mot prostatan och jävlar!, helt klart de bästa avsugningarna jag har fått!
Citera
2011-04-09, 02:11
Medlem
antipyskoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloi
Jag testade nyss att runka och samtidigt pulla mig själv i röven. När jag testade när jag var mindre och då tyckte jag det inte alls var trevligt. Men nu säger jag bara WOW, helvete vad skönt det var.
Har inte runkat så skönt sen jag var en liten unge. Nu kommer jag bara runka på det här sättet framöver. Undrar varför det inte fler som rövrunkar, eller folk kanske gör det men inte talar om det.

Tänkte att andra här på forumet kunde komma med tips och råd om hur man ska utföra det för att få den trevligaste runksessionen möjligast.

Ni kan ställa era frågor kring ämnet. Jag börjar:

Då använde jag fingret, finns det andra grejer som är sköna använda? Vågar inte köpa en dildo.

Ps. Jag är 100% hetero.

Hmm, du är GAY. Även om man har G punkten i röven betyder det inte att man ska sitta och gräva i sitt jävla anus. Kvinnor gillar att få saker i sig, inte män, jumalauta.
Senast redigerad av antipyskos 2011-04-09 kl. 02:15.
Citera
2011-04-09, 10:07
Medlem
Destiny365s avatar
Haha, snubben är helt klart gay, alt bisexuell. Du kan ju alltid lägga till dej på någon bögsajt så får du kuk i dig så slipper du köpa dildo.
Citera
2011-04-09, 23:11
Medlem
DoctorDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antipyskos
Hmm, du är GAY. Även om man har G punkten i röven betyder det inte att man ska sitta och gräva i sitt jävla anus. Kvinnor gillar att få saker i sig, inte män, jumalauta.
Jag håller med om att det är bögigt beteende det som TS gör men om han inte är attraherad av män, vad fan är han då?
Citera
2011-04-10, 00:20
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorDeath
Jag håller med om att det är bögigt beteende det som TS gör men om han inte är attraherad av män, vad fan är han då?

Att attraheras av män är homosexualitet, att njuta av g-punktsstimulans är fullt normalt för både män och kvinnor. Nu råkar det bara vara så att mannens g-punkt sitter på samma ställe som bögars enda alternativ till sex.

Hade mannens g-punkt suttit i naveln hade inte TS rövrunkat = han är inte homosexuell.
Citera
2011-04-10, 01:42
Medlem
håller med ovanstående, för övrigt heter det P-punkten hos män.

och ja, gör det själv ibland dock använder jag redigare grejjer än fingrarna :P
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in