2004-09-06, 21:32
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Det går tydligen inte att hålla det hemligt längre, många, både på FB och framförallt på Secretaryacademy (SA) har misstänkt det länge. Yes! Jag är Mr Testher! Jag har blånekat det länge på SA och t.o.m. haft lite kul i de diskussioner som förekommit. När jag sa tack och hej som Mr Testher så hade jag mina privata anledningar varför jag ville ta död på det användarnamnet. Här på FB har några antytt misstankar via PM och i något inlägg men dock på en mycket respektabel nivå.

Någon som jag hade förtroende för när jag la ner "Mr Testher" har "hotat" med att avslöja mig så det är lika bra att jag talar om hur det ligger till. Känner jag er på FB så pass bra som jag tror att jag gör så kommer ni att se det här som en bagatell och kanske t.o.m. fnysa åt det här inlägget. Jag skulle helst se att det inte spekuleras allt för mycket om mina orsaker till namnbytet. Det är helt onödigt iom att jag inte kommer att avslöja de verkliga orsakerna.

Nu vet ni så nu kan vi gå vidare med roligare saker.
2004-09-06, 21:34
Medlem
annica, sthlms avatar
Nä-hää...

Har inte ALLA vetat det hela tiden- jag kollade några gamla pm o såg direkt vem jag hade att göra med. Jag tror inte du lurat någon- eller?
2004-09-06, 21:34
Bannlyst
Haha, Ja visste det. Har sagt det förut!!

Tänkte du skulle erkänna när jag drog upp denna tråden, men du forsatte å ljuga.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=95863&page=1&pp=40
2004-09-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annica, sthlm
Nä-hää...

Har inte ALLA vetat det hela tiden- jag kollade några gamla pm o såg direkt vem jag hade att göra med. Jag tror inte lurat någon- eller?
Jo pö!

Tillägg: Bizarre! Jag hade då ingen tanke på att erkänna. Jag upskattade dock att du inte fortsatte med dina "teorier". Tack för det!
2004-09-06, 21:38
Medlem
annica, sthlms avatar
men.. du den räknas inte...
2004-09-06, 21:52
Medlem
dagens vuxna bara ljuger och är allmänt dumma.. Jag ska fan aldrig bli vuxen
2004-09-06, 21:53
Medlem
TuXIs avatar
Jag har la inte varit här så länge så jag vet vad det rör sig om så... spela roll...
2004-09-06, 22:02
Bannlyst
orka bry sig
2004-09-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Det går tydligen inte att hålla det hemligt längre...
Jaha, och?
Ska alla nu avslöja sina smurfnick
2004-09-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Jaha, och?
Ska alla nu avslöja sina smurfnick
Nej då! Du kan låta bli om du vill!
2004-09-06, 23:24
Medlem
användare Bs avatar
Jag tänker inte komma ut ur garderoben!
2004-09-07, 07:29
Medlem
asa_odems avatar
Och denna tråds syfte är?

Jag kan även passa på att tala om för er, nu när vi endå talar om att kliva ut ur garderoben. Jag gillar att gå i kvinnokläder. så nu har jag sagt det...

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in