2009-03-10, 21:40
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modnar
Jag var inne på en tråd för länge länge sen som hette nåt i stil med "kommunister åker på stryk" eller "afa-anhängare åker på däng".

Det var helt enkelt en tråd där man fick posta länkar till youtubeklipp och liknande där rödingar, kommunister, afaiter och liknande åkte på stryk av polisen eller meningsmotståndare.

Nån som har nån aning om vilken jag menar? Hittar den inte och har helt glömt bort vilket forumdel den fanns.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=387283
Citera
2009-03-10, 21:44
Medlem
Modnars avatar
Jävlar du, det där gick snabbt Tack så mycket! Får man fråga hur du gjorde för att hitta den så fort?

Jag fattar inte riktigt sökfunktionen och när man ska leta efter nåt är det så jävla svårt om man inte kommer ihåg exakt vad tråden hette eller vilken del man ska leta i.

Tacksam för söktips
Citera
2009-03-10, 23:59
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Jävlar du, det där gick snabbt Tack så mycket! Får man fråga hur du gjorde för att hitta den så fort?

Jag fattar inte riktigt sökfunktionen och när man ska leta efter nåt är det så jävla svårt om man inte kommer ihåg exakt vad tråden hette eller vilken del man ska leta i.

Tacksam för söktips

Nu svarar jag istället för antagonisten (hoppas det är lugnt), men söker du på "däng" som du skrev i Anarkistforumet så får du upp den tråden direkt.
Citera
2009-03-12, 01:08
Medlem
Modnars avatar
Jo det stämmer, men jag hade ingen aning om vilket forum det var i. Skulle ju lika gärna kunnat vara "humor" eller "övrigt" eller till och med "MGB".
Citera
2009-03-12, 11:41
Medlem
komabulles avatar
göteborg

svartklubbar i göteborg på 70-90talet?
Citera
2009-03-12, 11:55
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komabulle
svartklubbar i göteborg på 70-90talet?

Förmodligen den här?:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=854790
Citera
2009-03-12, 19:37
Medlem
Tubby Steves avatar
Jag letar efter en gammal tråd om en kille som recenserade spel och la upp på internet, och han var lite lustig. Var bland annat ett spel där han körde en ubåt och krockade med fiskar.
Det var en svensk kille.
Citera
2009-03-12, 19:48
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Jag letar efter en gammal tråd om en kille som recenserade spel och la upp på internet, och han var lite lustig. Var bland annat ett spel där han körde en ubåt och krockade med fiskar.
Det var en svensk kille.

Skön humor och nostalgi från Datornmagazin iaf: https://www.flashback.org/showthread.php?t=264396 vet inte om det är nåt om ubåtar på bilderna, kollade igenom lite snabbt men det blir en genomgång av tråden senare.
Citera
2009-03-12, 19:56
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Får man fråga hur du gjorde för att hitta den så fort?

Det är bara att prova med några olika sökord så kommer man till slut rätt.
I det aktuella fallet valde jag att söka på "rödingar" och tråden var en av de första sökresultaten.
Citera
2009-03-13, 00:51
Medlem
Modnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det är bara att prova med några olika sökord så kommer man till slut rätt.
I det aktuella fallet valde jag att söka på "rödingar" och tråden var en av de första sökresultaten.
Jo du har rätt förstås, men det är egentligen inte det svåraste, det svåraste är att veta vilket forum tråden låg i. Och det är ju förbannat jobbigt att hålla på och använda 10 olika sökord i 4-5 olika forumdelar...
Citera
2009-03-13, 01:06
Medlem
Ehmyls avatar
Kanal 3, 5 och 6 fungerar inte hemma hos mig, NV-skåne, och jag vill få reda på om fler upplever samma problem och om möjligt varför. Finns det någon tråd som behandlar detta? Har ej sökt då jag inte har någon aning om vad jag ska söka på
Citera
2009-03-13, 14:01
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehmyl
Kanal 3, 5 och 6 fungerar inte hemma hos mig, NV-skåne, och jag vill få reda på om fler upplever samma problem och om möjligt varför. Finns det någon tråd som behandlar detta? Har ej sökt då jag inte har någon aning om vad jag ska söka på

Ring digitaltv-bolaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in