Jag söker en tråd om i vilken studentstad som man får ligga mest. Den borde ju ligga i "arbetsliv och studier" och jag vet inte om ämnet på tråden har ord som knulla, ha sex, göka osv i sig. Kan hända att det bara handlade om en vilken studentstad som är roligast och sen spårade tråden ur. I vilket fall som helst så hittar jag den inte och det får mig att bli galen. Är det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med detta?
Fanns en tråd om en kille som hittat några vinflaskor i en buske, eller ngt. De var gamla som fan och han undrade om de kunde vara värt något. Jag är nyfiken hur det gick.
Fanns en tråd om en kille som hittat några vinflaskor i en buske, eller ngt. De var gamla som fan och han undrade om de kunde vara värt något. Jag är nyfiken hur det gick.
Har för mig att det finns nån tråd (kanske humor) med länkar till idiotiska och därmed roliga artiklar på Aftonbladet etc, t. ex. när nån blir upprörd över negerbollar eller nån får moralpanik. Nån som känner igen den?
Har för mig att det finns nån tråd (kanske humor) med länkar till idiotiska och därmed roliga artiklar på Aftonbladet etc, t. ex. när nån blir upprörd över negerbollar eller nån får moralpanik. Nån som känner igen den?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!