Denna tråd vill jag komma in på. Men det gör jag inte. När jag ska in på tråden står det.
Red_Sea, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Hej!
Jag söker en tråd där man kan få hjälp att hitta saker att köpa som kan vara lite svåra att hitta här i Sverige, söker nämligen efter japanska koinobori. Har redan varit inne i ekonomitforumet och deras "var kan jag hyra/köpa xxxx" och frågat redan men har inte fårr svar ännu; tror att det är lite fel folk att fråga. Så jag undrar om ni har någon bättre idé vilket forum jag kan fråga?
Att jag skapar en ny tråd där? "Att jävlas med folk man inte gillar"
"övrigt sista utvägen"?
Nej mitt råd var till BonZu om var han skulle eftersöka japanska koinobori. Trådar om att jävlas med folk finns det nog några stycken. Hämnd vet jag att det har avhandlats i det nymera arkivarade underground.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!