2020-05-16, 21:22
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarn192
finns det en tråd om flashback? Där man kan skriva om fb tex.
Specificera.
Citera
2020-05-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Specificera.

vill skapa en tråd där jag vill veta mer om fbare, hur gamla dom är? jobb?
Citera
2020-05-17, 06:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarn192
vill skapa en tråd där jag vill veta mer om fbare, hur gamla dom är? jobb?

Det är inte tillåtet att diskutera enskilda användare.

Frågar du om jobb, ålder etc. bryter du mot 1.06.
Citera
2020-05-17, 17:25
Medlem
Upfucks avatar
Söker en tråd om en användare som söker råd, då hans sambo/fru har vänstrat. Som jag kommer ihåg det så har den här användarens sambo följt med en kille hem efter en fest på en mc klubb, och dom fortsätter att ses en tid efter. Kvinnan fortsätter att hålla trådskaparen (TS) kvar i förhållandet på något vis, men efter fått råd i tråden så sätter TS tillslut ner foten. TS fortsatte att uppdatera, och berättade att hans ex hörde av sig mellan varven för att höra om TS att hade träffat någon ny kvinna. TS träffade senare en stabilare kvinna, som han blev sambo med. Det var också någonting om att deras gemensamma barn inte vill bo hos deras mamma, då hon inte verkade ha så speciellt ordnat liv.

Jag har för mig att tråden kan vara ifrån 2014, +/- något år, och att TS bodde i dom nordligare delarna utav landet.

Tacksam för svar.
Citera
2020-05-27, 17:09
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Jag söker en tråd om pizza, hemgjord pizza, typ den stora tråden om pizza. Jag vet att jag nyligen skrev i en sån men kan inte hitta den igen.

edit: fann den när jag gick baklänges i mina prenumerationer. Men den hittas inte med sökfunktionen.
Senast redigerad av HeddonBorborello 2020-05-27 kl. 17:33.
Citera
2020-05-31, 08:53
Medlem
Söker en tråd några år gammal där en komisk herre skrev konstant om sig själv i tredje person vilket jag minns som väldigt komiskt. Vad den handlade om minns jag inte exakt. Tror han hade Winston Churchill som profilbild om jag minns saken rätt.
Citera
2020-06-15, 19:44
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/h...aintrangsharva

Sökt runt men hittar inte den tråden ämnet borde väl diskuterats här på FB?
Citera
2020-06-15, 20:42
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderssson
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/h...aintrangsharva

Sökt runt men hittar inte den tråden ämnet borde väl diskuterats här på FB?
(FB) Parti och myndigheter utsatta för tusentals dataintrång. Åtal 2017-09-18 ?
Citera
2020-06-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
(FB) Parti och myndigheter utsatta för tusentals dataintrång. Åtal 2017-09-18 ?
Stämmer tack !
Citera
2020-06-20, 09:45
Medlem
makduis avatar
Hittar tusan inte tråden där det står om kungen som nyligen delat ut pris för denne man i fronten av försvar av prostitution i Sverige!!!
Citera
2020-06-26, 14:16
Medlem
Kan någon hjälpa mig med detta?
Har tyvärr drabbats av Alzheimer Light och detta är det enda jag minns av en mycket intressant ABoK-tråd:

Någon gång under 13-dagshelgen i början(?) av 2000-talet försöker en tonårskille mörda sin tjejkompis (med en hammare?)
Hon överlever. Men under samma kväll begår killen självmord (genom att karva upp sin arm?)
En tid senare intervjuas tjejen i någon nätblaska. Vore ju perfekt sommarläsning detta. Men...
Vilken tråd är detta...?
Citera
2020-06-26, 17:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeboeffekten
Kan någon hjälpa mig med detta?
Har tyvärr drabbats av Alzheimer Light och detta är det enda jag minns av en mycket intressant ABoK-tråd:

Någon gång under 13-dagshelgen i början(?) av 2000-talet försöker en tonårskille mörda sin tjejkompis (med en hammare?)
Hon överlever. Men under samma kväll begår killen självmord (genom att karva upp sin arm?)
En tid senare intervjuas tjejen i någon nätblaska. Vore ju perfekt sommarläsning detta. Men...
Vilken tråd är detta...?

Den här?

(FB) Självmord - Martin Feltenberg, mordförsök - Linnea Persdotter på Ekerö (Väsby)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in