Söker en tråd om en användare som söker råd, då hans sambo/fru har vänstrat. Som jag kommer ihåg det så har den här användarens sambo följt med en kille hem efter en fest på en mc klubb, och dom fortsätter att ses en tid efter. Kvinnan fortsätter att hålla trådskaparen (TS) kvar i förhållandet på något vis, men efter fått råd i tråden så sätter TS tillslut ner foten. TS fortsatte att uppdatera, och berättade att hans ex hörde av sig mellan varven för att höra om TS att hade träffat någon ny kvinna. TS träffade senare en stabilare kvinna, som han blev sambo med. Det var också någonting om att deras gemensamma barn inte vill bo hos deras mamma, då hon inte verkade ha så speciellt ordnat liv.
Jag har för mig att tråden kan vara ifrån 2014, +/- något år, och att TS bodde i dom nordligare delarna utav landet.
Söker en tråd några år gammal där en komisk herre skrev konstant om sig själv i tredje person vilket jag minns som väldigt komiskt. Vad den handlade om minns jag inte exakt. Tror han hade Winston Churchill som profilbild om jag minns saken rätt.
Kan någon hjälpa mig med detta?
Har tyvärr drabbats av Alzheimer Light och detta är det enda jag minns av en mycket intressant ABoK-tråd:
Någon gång under 13-dagshelgen i början(?) av 2000-talet försöker en tonårskille mörda sin tjejkompis (med en hammare?)
Hon överlever. Men under samma kväll begår killen självmord (genom att karva upp sin arm?)
En tid senare intervjuas tjejen i någon nätblaska. Vore ju perfekt sommarläsning detta. Men...
Vilken tråd är detta...?
Kan någon hjälpa mig med detta?
Har tyvärr drabbats av Alzheimer Light och detta är det enda jag minns av en mycket intressant ABoK-tråd:
Någon gång under 13-dagshelgen i början(?) av 2000-talet försöker en tonårskille mörda sin tjejkompis (med en hammare?)
Hon överlever. Men under samma kväll begår killen självmord (genom att karva upp sin arm?)
En tid senare intervjuas tjejen i någon nätblaska. Vore ju perfekt sommarläsning detta. Men...
Vilken tråd är detta...?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!