Nån som har länk till tråden som handlar om en kvinna som sade till några invandrare på ett bad att de skulle betala, och hon fick höra fina ord som hora och liknande? Läste tråden igår, hittar den inte nu
Nån som har länk till tråden som handlar om en kvinna som sade till några invandrare på ett bad att de skulle betala, och hon fick höra fina ord som hora och liknande? Läste tråden igår, hittar den inte nu
Letar efter en gammal tråd, tror att det är Flashback (?) där en tjock kvinna skrev om bantningsproblem eller liknande? Det jag minns specifikt och någon annan kanske minns är att hon skriver om pizzan Bussola. Ringer det några klockor?
Letar efter en gammal tråd, tror att det är Flashback (?) där en tjock kvinna skrev om bantningsproblem eller liknande? Det jag minns specifikt och någon annan kanske minns är att hon skriver om pizzan Bussola. Ringer det några klockor?
Jag söker en tråd där man kan fråga efter var man kan köpa saker typ:
'Jag behöver köpa hängslen, var har dom en bra utbud?' eller 'var köper jag lakritspulver?'
Nån som vet vad den tråden heter?
Jag söker en tråd där man kan fråga efter var man kan köpa saker typ:
'Jag behöver köpa hängslen, var har dom en bra utbud?' eller 'var köper jag lakritspulver?'
Nån som vet vad den tråden heter?
Kan självfallet ha fel, men jag kommer inte ihåg någon övergripande "köpråds-tråd".
Tack men det har funnits en allmän tråd där man kunde efterlysa vad som helst. Möjligt att den blivit infogad i nån annan tråd såklart då det nog var ett par år sedan jag såg till den.
Tack men det har funnits en allmän tråd där man kunde efterlysa vad som helst. Möjligt att den blivit infogad i nån annan tråd såklart då det nog var ett par år sedan jag såg till den.
letar efter en tråd där en kille "opererar" bort nån knölliknande som satt mellan pung och anus, va en liten knöl, har ett minne av att han la ett mynt bredvid knölen. Fanns bra med bilder på "operationen". Tror trådskaparen va mod. och hans avatar föreställde en person som hade en hatt på sig. Tråden ska va otroligt gammal, kanske från 2003-2006 om inte äldre. De allt jag minns..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!