2014-07-21, 23:03
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag söker en tråd där man kan fråga vad olika ord eller uttryck betyder, finns det någon sådan?

Jag visste ett par namn som var med i tråden så jag sökte bara efter dom. Har ett otroligt minne för ord eller meningar som jag läst och i vilken tråd

Ok. Hittar ingen sådan tråd, men den borde ligga här i så fall.
Citera
2014-07-22, 11:15
Medlem
Kaustis avatar
Nån som kan hitta den här bilden på Markoolio som ligger ner nånstans på internet?

http://www.lisebergbackstage.se/wp-c...19-620x412.jpg
Citera
2014-07-24, 20:34
Medlem
Nån som har länk till tråden som handlar om en kvinna som sade till några invandrare på ett bad att de skulle betala, och hon fick höra fina ord som hora och liknande? Läste tråden igår, hittar den inte nu
Citera
2014-07-24, 22:02
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjamoves
Nån som har länk till tråden som handlar om en kvinna som sade till några invandrare på ett bad att de skulle betala, och hon fick höra fina ord som hora och liknande? Läste tråden igår, hittar den inte nu
Här är den.
Citera
2014-07-25, 21:32
Medlem
Letar efter en gammal tråd, tror att det är Flashback (?) där en tjock kvinna skrev om bantningsproblem eller liknande? Det jag minns specifikt och någon annan kanske minns är att hon skriver om pizzan Bussola. Ringer det några klockor?
Citera
2014-07-27, 11:22
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
Letar efter en gammal tråd, tror att det är Flashback (?) där en tjock kvinna skrev om bantningsproblem eller liknande? Det jag minns specifikt och någon annan kanske minns är att hon skriver om pizzan Bussola. Ringer det några klockor?

Den sorten nämns i tråden malin197092's vikt och viktproblem [utbruten tråd /Mod]
Kan det vara rätt tråd?
Citera
2014-08-01, 14:52
Medlem
Isnatts avatar
Jag söker en tråd där man kan fråga efter var man kan köpa saker typ:
'Jag behöver köpa hängslen, var har dom en bra utbud?' eller 'var köper jag lakritspulver?'
Nån som vet vad den tråden heter?
Citera
2014-08-01, 15:34
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Jag söker en tråd där man kan fråga efter var man kan köpa saker typ:
'Jag behöver köpa hängslen, var har dom en bra utbud?' eller 'var köper jag lakritspulver?'
Nån som vet vad den tråden heter?

Det beror ju på vad du ska köpa.

(FB) Kläder och skor: Köpråd

(FB) Matredskap och inköpsställen

Kan självfallet ha fel, men jag kommer inte ihåg någon övergripande "köpråds-tråd".
Citera
2014-08-01, 21:16
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Det beror ju på vad du ska köpa.

(FB) Kläder och skor: Köpråd

(FB) Matredskap och inköpsställen

Kan självfallet ha fel, men jag kommer inte ihåg någon övergripande "köpråds-tråd".
Tack men det har funnits en allmän tråd där man kunde efterlysa vad som helst. Möjligt att den blivit infogad i nån annan tråd såklart då det nog var ett par år sedan jag såg till den.
Citera
2014-08-02, 01:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Tack men det har funnits en allmän tråd där man kunde efterlysa vad som helst. Möjligt att den blivit infogad i nån annan tråd såklart då det nog var ett par år sedan jag såg till den.

Du menar den här:

(FB) Hur hittar jag XXXX att köpa/hyra?

???
Citera
2014-08-02, 10:16
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du menar den här:

(FB) Hur hittar jag XXXX att köpa/hyra?

???
Jag tror det, ser ut att kunna vara rätt, tack!
Citera
2014-08-10, 20:48
Medlem
letar efter en tråd där en kille "opererar" bort nån knölliknande som satt mellan pung och anus, va en liten knöl, har ett minne av att han la ett mynt bredvid knölen. Fanns bra med bilder på "operationen". Tror trådskaparen va mod. och hans avatar föreställde en person som hade en hatt på sig. Tråden ska va otroligt gammal, kanske från 2003-2006 om inte äldre. De allt jag minns..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in