2011-02-13, 23:35
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkoTerrorist
Jag söker en tråd som hette typ "Roliga fyllehistorier, +nu även med bakfylleångest", har googlat och använt flashbacksöken. Hittar fan inte ändå :S Help pl0x?

https://www.flashback.org/t80515
Fanns länkad på förra sidan
Citera
2011-02-13, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dantisen
https://www.flashback.org/t80515
Fanns länkad på förra sidan
Aha, den låg i Laidback, därför jag inte hittade den.
Citera
2011-02-14, 13:00
Medlem
Var är tråden om en kille som hackade twitter och kom över ett konto med 80 ooo läsare?
Citera
2011-02-14, 13:08
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Var är tråden om en kille som hackade twitter och kom över ett konto med 80 ooo läsare?

Den åkte till korgen;

Har ett twitterkonto med 80000 followers, Vad ska jag skriva?
Citera
2011-02-14, 15:16
Medlem
Gafflarns avatar
Vad finns det för trådar som diskuterar vad man kan göra när man umgås med kompisar?
Citera
2011-02-14, 20:22
Medlem
Tråd som handlar om sidan Motherless.com där en kille skriver ett fint litet citat om hans förvåning när det var Milfar istället för barnporr på sidan!
Citera
2011-02-15, 23:24
Medlem
iNoods avatar
Gammal chatthemsida

Hej!Jag och några polare snackade om saker man gjorde på internet när man gick i 4an 5an (är 19 nu) och kom då ihåg något som var som ett chattställe lite som habbohotell fast det var inte samma grafik utom mycket simplare, typ en bakgrund och gubben var i 2d. Man hade en gubbe och man kunde samla på sig massa olika saker så man såg "coolare" ut, typ vingar etc. Man gick genom att klicka på stället så hamnade "gubben" där. Kommer ihåg att vissa var typ tjejer som var som svarta änglar. Sen kunde man göra vissa /chatt kommandon så det hände massa olika saker.

Man kunde även gå in i massa olika rum då det var olika bakgrunder. kommer ihåg att en hette typ love boat så kunde man klicka på olika "hemliga" ställen så man kom till andra rum.

Någon som känner igen detta och vet vad det heter?

Tack på förhand.
Senast redigerad av iNood 2011-02-15 kl. 23:32.
Citera
2011-02-15, 23:26
Medlem
ICanHass avatar
Ämnet "Gammal chatthemsida" sammanfogas med denna
//Mod
Citera
2011-02-16, 19:23
Medlem
Tja!
Det är en tråd som jag har letat febrilt efter men inte hittat någonstans...

Tråden va iaf om nån kille som fick hem brev i form av olika slags rebusar/chifferkoder(?)
Den va riktigt het då den va igång och nästan hela flashback tycktes hjälpa till och lösa dessa svåra brev. Jag måste säga att jag blev jävligt imponerad när man tillsammans löste breven en efter en

Jag skulle vara tacksam om någon vet vilken tråd jag menar, den va ute för säkert 1/2 - 1 år sedan.

Tack på förhand!
Citera
2011-02-16, 20:24
Medlem
iNoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNood
Hej!Jag och några polare snackade om saker man gjorde på internet när man gick i 4an 5an (är 19 nu) och kom då ihåg något som var som ett chattställe lite som habbohotell fast det var inte samma grafik utom mycket simplare, typ en bakgrund och gubben var i 2d. Man hade en gubbe och man kunde samla på sig massa olika saker så man såg "coolare" ut, typ vingar etc. Man gick genom att klicka på stället så hamnade "gubben" där. Kommer ihåg att vissa var typ tjejer som var som svarta änglar. Sen kunde man göra vissa /chatt kommandon så det hände massa olika saker.

Man kunde även gå in i massa olika rum då det var olika bakgrunder. kommer ihåg att en hette typ love boat så kunde man klicka på olika "hemliga" ställen så man kom till andra rum.

Någon som känner igen detta och vet vad det heter?

Tack på förhand.

Dobedo hette det. Men finns inte längre
Citera
2011-02-18, 13:13
https://www.flashback.org/t812928

Citat:
Hej och god fortsättning!

Jag skulle behöva hjälp att hitta en sida där du kan ladda ner någon sorts musikfrågesport.

Jag ser framför mig nått i stil med paket med olika kategorier inom musik, där varje paket innehåller en ljudfil med olika klipp och en textfil med tillhörande frågor och svar.

Någon som har några uppslag?

Letar efter något liknande, och om jag har förstått det rätt så bör detta vara rätt tråd?

Hälsningar,
DexTroN
Citera
2011-02-19, 16:55
Bannlyst
vart hittar man tråden där en kille hade fått överdos och "kompisen" gick in på FB och bad om hjälp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in