Får fråga er här också.
Så ni tycker att det är bra att man hänger ut folk utan att förklara varför, vissa har säkert inte ens gjort något. Det är säkert bara någon misslyckad person som inte kan ta konsekvenserna av sina egna olagliga handlingar. Och därav börjar posta massa skit om väktaren.
Man ser ju hur logiken går ute på krogen när folk blir utslängda. "Vad jag än jag gjort så har jag i alla fall rätt, och du fel herr ordningsvakt."
Ska man också hänga ut väktare/polisen/whatever's familj eller vänner?
"Vet du vem tjejen i bakgrunden är? KONTAKTA OSS"
"Vet du vem killen till höger heter? KONTAKTA OSS"
"Marcus flickvän Beatrice Ask"
"Anders Svensson med sin fru Nina Svensson samt Ninas syster Charlotte Eriksson"
Det postas bröllopsfoton, bilder från BB, till och med ett jävla scannat pass på en bruds spädbarn. (Spädbarnets pass ser det ut som man har tagit bort från sidan, då jag kollade lite snabbt nu. Får hoppas på att man tog det beslutet självman och inte för att jag lackade på dom förut.)
Vill man läsa lite om hur en ordningsvakts kväll kan se ut så kan jag rekommendera.
http://ordningsvakt.bloggspace.se/5/ Mycket underhållande blogg om bland annat: När krogbesökare med 5 promille ska argumentera eller ensamma, slåss mot 3 vakter. Om inte annat kan lite läsning få här att vissa inse vilket hästjobb dessa personer gör.