Jag var så dum i huvuded att jag inte prenumerade på denna tråd.
Men den handlar om ett party på mcdonalds för en 20 åring. Han undrade hur det skulle gå osv..
Vilken tråd ska jag posta i Om man vill efterlysa en person man har träffat en gång, som man inte känner?
Det finns nog ingen sådan tråd en efterlysning är en form av annons och det är inte ens tillåtet på FB. Däremot finns det trådar om hur man lokaliserar folk tex tips om folkbokföringen m.m.
Det finns nog ingen sådan tråd en efterlysning är en form av annons och det är inte ens tillåtet på FB. Däremot finns det trådar om hur man lokaliserar folk tex tips om folkbokföringen m.m.
Jag träffade personen på en gata en kväll och vet ingenting. Man fr inte ens berätta om det och höra om någon vet vem det är?
Du får berätta om det men ett inlägg/tråd i huvudsyfte att hitta personen bryter lätt 1.01 som 'Sökes: 1-night-walk' = kontaktannons. Å 2:a sidan hänger en hel del på formulering och skulle du åka fast innan eventuellt napp givits bör följden inte bli värre än 1 veckas utestängning + 1 års villkor.
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
Vill hitta en tråd där det står om massa roliga historier från barndomen då jag har som skoluppgift att presentera ett bra barndomsminne
Jag letar efter tråden om att klara sig om man råkar ramla ur ett flygplan. De diskuterade om hur man ska landa och sånt i tråden. Den var aktiv för ett par veckor sen men jag minns inte topic eller några speciella fraser som skrevs i tråden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!