Hej alla! Jag söker en trad dar de mest listat upp roliga talesatt i avdelningen "Han har inte alla knivar i ladan" och "Inte alla flingor i cornflakespaketet" och liknande. Fanns massa roliga dar och jag laser garna den igen för att fa mig ett gott skratt
Hej alla! Jag söker en trad dar de mest listat upp roliga talesatt i avdelningen "Han har inte alla knivar i ladan" och "Inte alla flingor i cornflakespaketet" och liknande. Fanns massa roliga dar och jag laser garna den igen för att fa mig ett gott skratt
Egentligen ett youtubeklipp, men det lär ju finnas en tråd om det här.
Söker iaf tre eller fyra invandrare som ska gå på isen, isen spricker och dom blir blöta. Kommer fan inte ihåg vad den kallades. Isturkarna eller något.
Egentligen ett youtubeklipp, men det lär ju finnas en tråd om det här.
Söker iaf tre eller fyra invandrare som ska gå på isen, isen spricker och dom blir blöta. Kommer fan inte ihåg vad den kallades. Isturkarna eller något.
Jag är inte helt hundra på att denna tråd finns men den handlar om klassiska citat taxichaffisar/kassapersonal får höra. Vet att detta nämns i andra trådar men jag letar efter den renodlade.
Typ som:
i taxin - "Lugnt ikväll?"
på sytemet - "Kvitto? nä det är väl ändå ingen återbäring"
i affären när man köper triss - "En med vinst tack"
Jag söker en tråd som länkade till ett YouTube-klipp med typ 5-6 negrer som dansade jävligt aggressivt med en vit tjej på någon semesterort av något slag.
Någon som vet vilken jag menar?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!