Tråden skriven av pappan vars son hade låst in sig på toaletten och inte kunde komma ut igen? Folk gav tips på hur han skulle göra.
En oerhört underhållande tråd.
Såg någonstans en tråd där någon länkade till bilder som var tagna "inuti" vågor. Hade för mig att det var i en "posta ditt skrivbord tråd" men sökte där utan resultat.
Hittade en tråd inatt där man hade en skattjakt. Man fick en gåta på sidan, och sen skulle man komma på vad svaret var för att komma vidare till nästa gåta och steg på jakten. Vilken var tråden? Den var skapad igår kväll tror jag, men hittar den ingenstans.
Hittade en tråd inatt där man hade en skattjakt. Man fick en gåta på sidan, och sen skulle man komma på vad svaret var för att komma vidare till nästa gåta och steg på jakten. Vilken var tråden? Den var skapad igår kväll tror jag, men hittar den ingenstans.
Nej, var en sida som hette *.skattjakt.* nånting, helt fiktionell skattjakt som gick ut på att man skulle lösa gåtorna med t.ex wikipedia och google och kartor och dylika ting.
Nej, var en sida som hette *.skattjakt.* nånting, helt fiktionell skattjakt som gick ut på att man skulle lösa gåtorna med t.ex wikipedia och google och kartor och dylika ting.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!