2011-03-06, 12:38
Medlem
Tjena! Är rätt värdelös på datorer. Jag försöker tömma min SonyEricsson telefon på bilder, videos m.m för att lägga in på hårddisken. Detta skall göras i Sony:s prpgram Pc Companion, men så fort jag startar programmet "Har Windows stött på ett problem och måste avslutas", vad är det för fel, någon som kan hjälpa mig?? Säkert nåt enkelt...men jag är för dum för att fatta vad som skall göras.
Citera
2011-03-06, 13:38
Medlem
Ultimatrixs avatar
Installera om programmet? Kör programmet som administratör?
Citera
2011-03-06, 15:15
Medlem
Tack. Skall testa!!
Citera
2011-03-06, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Installera om programmet? Kör programmet som administratör?

Administratör vill ha lösen, o det har jag inte....
Windows låter mig heller inte ladda ner programmet på nytt....

Kört fast....
Citera
2011-03-06, 15:37
Medlem
christerys avatar
Den dyker in upp som "Flyttbar enhet" i allafall, anslut sladden, montera enheten eller välj på telefonen att dela. Kan funka, sen kallas katalogerna nåt typ DICM eller så, snoka runt ifall du får kontakt den vägen.

Min K530i funkar det inte på, men min X10 mini pro går alldeles utmärkt, även HTC Heroen en gång i tiden dyker upp ung som en minnespinne.
Citera
2011-03-06, 17:44
Medlem
Jag kan bara flytta bilder ifrån telefonens minne på det sättet. Ej från minneskortet. Grymt irriterande är det iaf...
Citera
2011-03-06, 18:39
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasum666
Jag kan bara flytta bilder ifrån telefonens minne på det sättet. Ej från minneskortet. Grymt irriterande är det iaf...

Mounta kortet på datorn istället om det är SD kortet, min bärbara har då i alla fall kortläsare, kamera, fingeravtrycksläsare och en massa annat skit som jag aldrig använder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in