• 1
  • 2
2011-03-06, 13:27
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Spriten kan hjälpa när ruset avtar för att testosteronhalterna ändras om jag minns rätt, under ruset är du mest avdomnad och lite lätt förvirrad. Det i samband med din oerfarenhet tror jag inte är en bra kombination.

Dricker jag några få öl kan det fungera mycket bra som afrodikium (sp?)
Citera
2011-03-06, 14:27
Medlem
Traveller2007s avatar
Var lugn! Det kallas Whiskey Dick och det händer den bästa. Bara på det igen!
Citera
2011-03-06, 15:24
Medlem
the_c00l_guys avatar
Tycker det är konstigt med folk som inte får upp den på fyllan.
Jag är stenhård men kommer aldrig. Alla är vi olika i guess.

OT: Händer de flesta uppenbarligen, bara upp på hästen igen.
Du tog inte hennes nummer möjligtvis?
Citera
2011-03-06, 19:49
Medlem
Lillebror.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller2007
Var lugn! Det kallas Whiskey Dick och det händer den bästa. Bara på det igen!
Im on it! (:
Tack ska du ha, broder.

Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Tycker det är konstigt med folk som inte får upp den på fyllan.
Jag är stenhård men kommer aldrig. Alla är vi olika i guess.

OT: Händer de flesta uppenbarligen, bara upp på hästen igen.
Du tog inte hennes nummer möjligtvis?
Att få upp den på fyllan brukar gå, men när det väl kommer till sängen går det icke \:

Och numret behöver jag inte, vi känner varandra och studerar på samma universitet och är typ alltid på samma förfester så det är mer eller mindre omöjligt att inte träffas igen... vilket är lite jobbigt ärligt talat. Vet ju inte hur många hon berättar det här för, men skit samma, gjort är gjort! (eller ogjort då i det här fallet).

Skönt att höra att fler har varit i samma situation i alla fall - slipper man känna sig som en utomjording. (:
Citera
2011-03-06, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillebror.
Im on it! (:
Tack ska du ha, broder.

Att få upp den på fyllan brukar gå, men när det väl kommer till sängen går det icke \:

Och numret behöver jag inte, vi känner varandra och studerar på samma universitet och är typ alltid på samma förfester så det är mer eller mindre omöjligt att inte träffas igen... vilket är lite jobbigt ärligt talat. Vet ju inte hur många hon berättar det här för, men skit samma, gjort är gjort! (eller ogjort då i det här fallet).

Skönt att höra att fler har varit i samma situation i alla fall - slipper man känna sig som en utomjording. (:
Men vad sa du när det inte gick då?

Jag har vart med om samma sak fast då var jag helt nykter och det hände två gånger i rad(olika dagar) med samma tjej hehe.... Det var lite jobbigt men tror det var jobbigare för henne faktiskt. Den tredje gången var lite nervös men då gick det bra och sen gick det bra efter det.

Men det var iofs en lite ovanlig situation och jag var lite halv-deprimerad just då... Och jag tror jag hade typ Urinvägsinflamation eller något för DET sved som fan i snoppen i flera dagar. Både innan och efter så det gjorde mest ont.
Citera
2011-03-06, 22:58
Medlem
mightyscoops avatar
Been there done that verkligen! Alkohol säger jag bara...

Det brukar dock släppa efter ett tag. Det är bara att göra något annat, helst sexuellt, under tiden. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Citera
2011-03-06, 23:49
Medlem
det där händer nog alla killar nån gång... särskilt när de är med en ny tjej... eller på fyllan... så att de blir lite sådär första gången om det dessutom är alkohol inblandat är inte konstigt alls. även om du kände dig avslappnad så var du nog omedvetet lite spänd... jezus de är väl alla more or less första gångerna!?!

mitt tips är att testa igen, helst nykter eller nästan nykter å försöka satsa på att vara med samma tjej mer än en gång, brukar alltid funka bättre när man lärt känna varann å kan slappna av (gäller fö för både tjejer å killar).
Citera
2011-03-07, 19:10
Medlem
the_c00l_guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Men vad sa du när det inte gick då?

Jag har vart med om samma sak fast då var jag helt nykter och det hände två gånger i rad(olika dagar) med samma tjej hehe.... Det var lite jobbigt men tror det var jobbigare för henne faktiskt. Den tredje gången var lite nervös men då gick det bra och sen gick det bra efter det.
Precis.
Har flera brudpolare som kan bekräfta att det är mycket pinsammare för tjejen i det läget.

Fast nu när jag skrev det så slog det mig, hur fan kan dom veta det?
Citera
2011-03-07, 20:25
Medlem
Icebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Precis.
Har flera brudpolare som kan bekräfta att det är mycket pinsammare för tjejen i det läget.

Fast nu när jag skrev det så slog det mig, hur fan kan dom veta det?

Kan tänka mig att de tänker typ "vafan tänder han inte på mig?" och liknande tankar, men vad vet jag.
Citera
2011-03-14, 16:12
Medlem
Lillebror.s avatar
Hallå! Tack för era svar igen!

Förstår nog nu att det är alkoholen + första gången som är lösningen på ekvationen. Det finns ju ingen annan utväg än att försöka igen, dock så blir det ju jobbigt om det händer igen...

Så jag kommer försöka lyda era råd och göra det nyktert istället med någon man känner sig bekväm med.. hur väl känner man ett ONS liksom?

Tjipp!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in