• 3
  • 4
2011-03-15, 17:02
Medlem
Sirmesss avatar
Stickprover dom tar på jobbet, då kollar dom bara standardskit va ?
2011-03-28, 09:41
Medlem
nipseyhussle99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Det räcker inte med att skriva det gamla spicet. Vilken sort? Jag antar att du inte är medveten om att spice var ett märke på en serie rökmixar som såldes för några år sen men har varit klassad i något år? Spice var alltså bara ett märke på en serie rökmixar och man kan därför inte kalla alla rökmixar för spice som alldeles för många så felaktigt gör. Så var det just spice du rökte (vilket jag betvivlar) eller någon av gen 2 rökmixarna (typ bonzaii citrus, pulse ultra etc)?

Du har rätt, men "spice" är namnet på cannabinoider blandat med örter. vare sig du vill eller inte, så har det blivit betecknat så. Både på gatan och på nätet.

Men från första början så är det väl som du säger...

Har aldrig hört någon leta efter någon speciell, enbart "ge mig stark spice" det är vad alla är ute efter. och det är det man skall sikta på och tillfredställa.

Har tydligen kommit in endel till göteborgstrakterna, sjuk mix... riktigt sjuk.. smakar gott också man känner de e örter men man kan göra en 3 blossare utan att de gör ont i halsen/hosta... den e ganska len vilket jag föredrar då mina lungor e fucked up efter 9års bruk av cannabis... i MÄNGDER. haha
2011-03-28, 10:08
Medlem
LokalaNyheters avatar
det är alla p12or som inte vet att spice är ett märke och som tror att spice är ett namn på en samling.

VOLVO = EN BIL = ETT MÄRKE
SAAB = EN BIL = ETT MÄRKE

SPICE = RÖKMIX = ETT MÄRKE
WASTED = RÖKMIX = ETT MÄRKE..

Du kallar inte en saab 9'5 för volvo v70?

kalla då inte rökmixar för spice..
2011-03-28, 10:14
Bannlyst
Palla bry sig om folk kallar det spice. Det sitter bra i munnen, och jag vet att det egentligen inte ÄR av just märket spice. Precis som att man kallar alla serat för "lypsyl", även om det inte är av just märket "lypsyl".
2011-03-29, 15:31
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hxq
Palla bry sig om folk kallar det spice. Det sitter bra i munnen, och jag vet att det egentligen inte ÄR av just märket spice. Precis som att man kallar alla serat för "lypsyl", även om det inte är av just märket "lypsyl".

wörd!
2011-03-29, 15:44
Medlem
clezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokalaNyheter
det är alla p12or som inte vet att spice är ett märke och som tror att spice är ett namn på en samling.

VOLVO = EN BIL = ETT MÄRKE
SAAB = EN BIL = ETT MÄRKE

SPICE = RÖKMIX = ETT MÄRKE
WASTED = RÖKMIX = ETT MÄRKE..

Du kallar inte en saab 9'5 för volvo v70?

kalla då inte rökmixar för spice..

Nu är det så att för många, inklusive mig.. så används "Spice" som ett samlingsnamn för rökmixar.

Dvs volvo, saab osv = BIL/BILAR

Wasted, eclipse osv = SPICE eller rökmixar.

Spice va liksom först och därför säger jag och mina polare så iaf
2011-03-30, 23:43
Medlem
Clartezs avatar
Sorry för sen upptatering.

Va inte tvungen att pissa just då när jag hade tänkt.

Dock rökte jag lite mer (ca 1 gramm ) under en kväll.
Tre dagar efter vart jag tvungen att lämna piss, som skickade på analys.
Svaret kom tillbaka negativt.

Vet dock inte vilket dom sökte efter osv. Men kan vara bra o veta för alla som vill ha en syntetisk relation till mary jane utan att oroa sig över analys (:
2012-05-18, 13:50
Medlem
Tjacktorsks avatar
Hur ser det ut idagens läge ang jwh 018? antar att det går att spåra, men hur länge?
2012-06-06, 12:10
Medlem
Miss-girlys avatar
[quote=Tjacktorsk]Hur ser det ut idagens läge ang jwh 018? antar att det går att spåra, men hur länge?[

Inte länge.jag rökte ca 3 gram dagen innan och en fet på morgonen innan jag skulle gå och lämna UP.
Jag har metadon och min läkare misstänker att jag r4ökte spice..hon sa att henne skulle jag inte kunna lura för dom skulle skicka in det på analys denna dag o det visste jag.Jag ville bara testa och se vad Up visade...och svaret va negativt.
2016-03-16, 22:13
Moderator
Morfar-52s avatar
Drogtestfrågor tas endast i (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in